неделя, 21 май 2017 г.

TWICE- Someone Like Me Бг Превод



Знаеш ли колко силно те искам?
Няма величина, с която мога да измеря чувствата си към теб
Дори някой ден някой да открие такава, дотогава 
чувствата ми ще са станали още по-големи

Дори със всички числа на света
Чувствата ми не могат да бъдат изразени
Неизмерими са, не се надявам, че ти знаеш
Как чувствата ми към теб стават все по-големи и по-големи

*Никъде, ти не можеш да намериш
Друга като мен
Нищо не може да измери колко съм влюбена 
В теб, в теб

Колко много мисля за теб
Не мога да побера чувствата си към теб, 
дори да се опитам да ги напива в писмо
Дори да използвам всички думи, които знам
Те няма да са достатъчни, за да ти покажа колко е силна любовта ми

На света няма думи, с които мога да опиша 
всички чувства, които изпитвам към теб 
Не мога да ги напиша, но се надявам, че ти разбираш
Надявам се, че знаеш как чувствата ми към 
теб стават все по-големи и по-големи

Никъде, ти не можеш да намериш
Друга като мен
Нищо не може да измери чувствата ми 

Никъде, ти не можеш да намериш
Друга като мен 
Друга като мен, у, у, у, у, у
Друга като мен, у, у, у, у, у

Няма достатъчно числа, няма достатъчно думи
Нищо на света не може да изрази всичко, което чувствам към теб

Никъде, ти не можеш да намериш
Друга като мен (Друга като мен)
Нищо не може да измери чувствата ми 

Никъде, аз няма да намеря
Друга като теб 
Нищо не може да измери чувствата ми 

По някакъв начин, искам да ти покажа всичко, което чувствам към теб



Няма коментари:

Публикуване на коментар