понеделник, 5 юни 2017 г.

April- Mayday Бг Превод



Хей, в опасност съм, нещо не е както трябва
Не, не, не, не, не
Моля те, не прави това

Момче, спри да ме привличаш към себе си
Не издържам повече
Не, не, не, не, не
Запленяваш ме

Защо днес изглеждаш толкова красив?
Какво си направил с очите ми?
Какво ми става? О, Боже

*(Помощ, помощ) 
Може да се влюбя в теб
Когато те видя, сърцето ми се разтуптява
(Хей, скъпи, хей, скъпи)
Ако не внимава, може да се влюбя в теб
Лицето ми гори, гори, гори, не спирам да се изчервявам

Рисковано е, опасно е
При това положение, ще се случи на 100%
Помогни ми, помогни ми, помогни ми
Скъпи, точно сега

Твоят мистериозен чар
Не спира да ме запленява
Помогни ми, помогни ми, помогни ми
Скъпи, точно сега

Защо днес изглеждаш толкова красив?
Какво си направил със сърцето ми?
Какво ми става? О, Боже

*(Помощ, помощ) 
Може да се влюбя в теб
Когато те видя, сърцето ми се разтуптява
(Хей, скъпи, хей, скъпи)
Ако не внимава, може да се влюбя в теб
Лицето ми гори, гори, гори, не спирам да се изчервявам

Ей, наистина съм в опасност
Какво направи с мен?
Цялото ми тяло трепери, замаяна съм
Сърцето ми бие като лудо

Какво да направя?
Защо ми изглеждаш толкова красив?
Моля някой да ми помогне
Моля някой да развали тази магия

Няма какво да направя
(А, а, а, ау, а, а, а, ау)
Честно казано, не е толкова лошо
Това чувство, което изпитвам сега

*(Помощ, помощ) 
Може да се влюбя в теб
Когато те видя, сърцето ми се разтуптява
(Хей, скъпи, хей, скъпи)
Ако не внимава, може да се влюбя в теб
Лицето ми гори, гори, гори, не спирам да се изчервявам

На, на, на, на
На, на, на, на, на, на, на
На, на, на, на, на
Помощ, помощ

На, на, на, на
На, на, на, на, на, на, на
На, на, на, на, на
Помощ, помощ







Няма коментари:

Публикуване на коментар