четвъртък, 8 юни 2017 г.

Kim Hyun Joong- Re:wind Бг Превод



Някой ден отново ще се видим 
(В онзи ден) Ти ми каза това и си отиде
Гледайки цветчетата, раздухвани от вятъра
(Изведнъж) Споменът за теб се завръща

Отиде си, преди да разбереш
Колко много означаваш за мен
Липсваш ми
Ти си моето сърце
Нежния полъх на вятъра гали самотния мен
Липсваш ми

Просто остани още малко до мен

*Вятърът отново духа, аз отново съм сам
Чувствам изгаряща болка в сърцето си
Само ако можех да върна времето назад
И да намеря онзи момент, в който ти беше до мен

Да започнем отначало
Искам да върна времето назад

Когато се чувствам самотен
Аз си припомням небето, което гледахме заедно
Аз винаги ти казвах (Винаги)
Че ще сбъднем мечтите си под това небе

Въпреки че сезоните се смениха и пейзажите се промениха
Чувствата ми към теб никога няма да се променят
Липсваш ми
Усмивката ти постоянно изниква в ума ми
Умирам да те видя отново

*Вятърът отново духа, аз отново съм сам
Чувствам изгаряща болка в сърцето си
Само ако можех да върна времето назад
И да намеря онзи момент, в който ти беше до мен

Да започнем отначало
Искам да върна времето назад
Да върна времето назад

В капан съм на спомена за теб
Чувствам изгаряща болка в сърцето си
Но съм готов да понеса тази болка
В името на любовта, която създадохме заедно 

Искам да си я върна
Искам да върна времето назад






Няма коментари:

Публикуване на коментар