петък, 16 юни 2017 г.

Cosmic Girls (WJSN)- Robot Бг Превод



Аз съм доста безучастна 
Различна съм от другите момичета
Които действат според това, което чувстват
Понякога, аз съм чувствена
Знам всичко, което ти харесва

Не се опитвай да ме контролираш
Да се държа така, както ти искаш
Електричеството е по-опасно, отколкото си мислиш 

Остави емоциите си настрана 
За момент
Ще потърпиш ли малко, ще ме изчакаш ли? 

*Аз съм твоя робот
Сега, сложи ми батерията
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 

**Аз съм твоя робот
Поправи повредената мен 
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 

Побързай, кажи ми защо ме харесваш?
Ти не знаеш какво да правиш
Ще изгоря всичко, ще се опариш
Плановете ти нямат никакво значение
Аз не съм толкова лесна

Предполагам, че се нуждая от теб, скъпи
Нуждая се от човек, с когото да се чувствам цяла
Като например, като например
Теб, теб, теб, теб, теб 

Понякога, мога се държа по един начин
Понякога, мога да се държа по друг начин
В зависимост как се държиш с мен
Аз мога да се променя

Може да ти се струва прекалено
Но съм си такава
Програмирана съм по този начин 

Не се опитвай да ме контролираш
Да се държа така, както ти искаш
Електричеството е по-опасно, отколкото си мислиш 

Нищо не се получава така, както ти искаш
Това ти идва в повече, нали?
Трябва да се нагаждаш спрямо мен
Завинаги, до края на звездите

*Аз съм твоя робот
Сега, сложи ми батерията
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 

**Аз съм твоя робот
Поправи повредената мен 
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 

Побързай
На път съм да се разпадна
Аз те зова, аз те зова 

Изчервените ми бузи сияят
Освен теб
Никой друг не може да ме поправи 

Накарай ме да чувствам
За да мога да отворя сърцето си
Готова съм
Накарай ме да полетя като ракета

*Аз съм твоя робот
Сега, сложи ми батерията
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 

**Аз съм твоя робот
Поправи повредената мен 
Искам да ме обичаш, да ме докоснеш
Прегърни ме, побързай
Обичай ме, докосни ме
Прегърни ме, побързай 





Няма коментари:

Публикуване на коментар