неделя, 27 август 2017 г.

Lush- Love (Mirror Of The Witch OST) Бг Превод



Ослепителните като слънчева светлина спомени
Осветяват началото на деня ми
Като цвете разцъфващо между пукнатините на стена
Образът ти изниква в избледнелите ми спомени 

*Това е причината, че сега аз сияя
Причината да стоя тук от самото начало
Душата ми изчезваше малко по малко
Но сега знам каква е причината тя отново да разцъфва 

В мракът, в който никой не пристъпваше
Къде е хвърчилото, което летеше във вятъра? 

*Това е причината, че сега аз сияя
Причината да стоя тук от самото начало
Душата ми изчезваше малко по малко
Но сега знам каква е причината тя отново да разцъфва

Мислех, че никога няма да си върна 
спомените, изгубени сред сенките, но
Сега, сега

*Това е причината, че сега аз сияя
Причината да стоя тук от самото начало
Душата ми изчезваше малко по малко
Но сега знам каква е причината тя отново да разцъфва





Няма коментари:

Публикуване на коментар