понеделник, 21 август 2017 г.

Taeyang- Ride Бг Превод



Няма определено място, където трябва да отида
Причината не е и хубавото време днес
Аз просто исках да отида някъде с теб
Без никой да разбере 

*Голям град, пълен с ярки светлини
В него, там сме ти и аз
В очите ми, там има прожектори
Аз осветявам единствено теб 

Няма да се отдалечаваме прекалено, не се тревожи
Ще карам бавно 

**Момиче, искаш ли да се повозиш с мен?
Защото аз искам да ида там с теб
Момиче, искаш ли да се повозиш с мен?
О, скъпа, аз просто искам да ида там с теб

Ако искаш да отидеш някъде, кажи ми
Ако не искаш, няма проблем
Аз просто искам ти да бъдеш до мен
Няма значение къде

*Голям град, пълен с ярки светлини
В него, там сме ти и аз
В очите ми, там има прожектори
Аз осветявам единствено теб 

Няма да се отдалечаваме прекалено, не се тревожи
Ще карам бавно 

**Момиче, искаш ли да се повозиш с мен?
Защото аз искам да ида там с теб
Момиче, искаш ли да се повозиш с мен?
О, скъпа, аз просто искам да ида там с теб

Да се повозим
Докато нощта не свърши и слънцето не изгрее
Да се повозим
Да стигнем до самия край
Скъпа, не се тревожи за нищо 

Момиче
Ела и се повози заедно с мен тази вечер
Искаш ли да се повозим?
Аз просто искам да ида, да ида там с теб

Ела и се повози заедно с мен тази вечер
Искаш ли да се повозим?
Аз просто искам да ида, о, скъпа
Аз просто искам да ида там с теб

Искаш ли да се повозим?






Няма коментари:

Публикуване на коментар