понеделник, 21 август 2017 г.

Taeyang- White Night Бг Превод



Когато един единствен лъч светлина
Падне от мрачното нощно небе
Всеки ден, на едно и също място
Аз те чакам, както правя отново и днес
Светлините, които блещукат зад облаците
Когато засияят в бяло, тогава аз ще те целуна 

Аз отварям затворените си очи
Като новия ден, отварящ очите си на сутринта 
Сега, в този ослепителен момент 

Всичко, което искахме
Тази вечер
Ти и аз ще го имаме 

Така че можем да спрем да таим дъха си и да си поеме въздух
Така че можем отново да мечтаем за бъдещето, което искахме заедно 

Аз просто искам да те държа близо до себе си
Сякаш е за последен път
Бих се изкачил до самото небе за теб
И да засияя като слънце в нощното небе
Няма нищо, което може да ни спре 

Аз просто искам да те държа близо до себе си
Сякаш е за последен път





Няма коментари:

Публикуване на коментар