събота, 16 септември 2017 г.

Bobby- Runaway Бг Превод



Искам да избягам
Искам да избягам
Искам да избягам 

Вече опитах всичко
Затова сега се ядосвам и на най-малкото нещо
Вървя към вкъщи сам и е толкова шумно
Навсякъде около себе си чувам смях, който няма нищо общо с мен
Затова вървя със сведена глава 

Аз се втурнах напред в живота и дори не 
разбрах кога съм се превърнал зрял човек
Опитвам се да се преструвам, че нямам никакви 
тревоги, за да не се притесни майка ми за мен
Когато се прибера вкъщи, аз се къпя, гася светлините и си лягам
Но вместо съня, връхлита ме тежката реалност
И не мога да заспя, затова аз запявам 

*Отражението ми в огледалото
Не е на човека, който някога познавах
Искам да следвам мечтите си
Но отговорността тежи на раменете ми  

**Ако разбираш болката ми
Моля те, отведи ме някъде, някъде надалече
Искам да избягам
Да, да, да, да 

***На място, където никой не ме познава
На място, където никой няма да ме потърси
Помогни ме
Просто не мога да продължавам така, отведи ме
Искам да избягам 

Имам навика да приемам грешките като провал
Не искам да се проваля, затова не полагам усилие
Защото не искам да бъда наранен, аз избягвам нови запознанства
Предпочитам да бъда сам, защото не трябва да се крия, когато плача

Лежа в леглото си, но не се чувствам сякаш съм вкъщи
И просто искам да отида някъде надалече
Дори утре слънцето отново да изгрее, дори да има някаква надежда
Думите "Добро утро" не означават нищо за мен, затова аз запявам 

*Отражението ми в огледалото
Не е на човека, който някога познавах
Искам да следвам мечтите си
Но отговорността тежи на раменете ми  

**Ако разбираш болката ми
Моля те, отведи ме някъде, някъде надалече
Искам да избягам
Да, да, да, да 

***На място, където никой не ме познава
На място, където никой няма да ме потърси
Помогни ме
Просто не мога да продължавам така, отведи ме
Искам да избягам 

Да избягам
О, на, на, на

Очите, отразени в огледалото, са ми непознати
Краката ми отказват да се движат
Човекът, отразен в огледалото, ме гледа по странен начин 

Всичко ще бъде наред
В края на това лутане
Има едно ново мое "Аз"
Което ме чака да го намеря
Да, да, да, да, да 

Аз изгубих пътя си
Не мога да продължа напред, прекалено съм изморен
Моля те, отведи ме надалече
Трудно ми е дори да дишам
Да, да 

Аз изгубих пътя си
Моля те, хвани ръката ми
Не знам защо съм тук
Искам да избягам
Искам да избягам 

***На място, където никой не ме познава
На място, където никой няма да ме потърси
Помогни ме
Просто не мога да продължавам така, отведи ме
Искам да избягам 






Няма коментари:

Публикуване на коментар