сряда, 1 ноември 2017 г.

BTS/Bangtan Boys- Sea Бг Превод



Просто започнах да вървя и се оказах при морето
Наблюдавам брега от тук
Има безкраен пясък и бурен вятър
И сякаш гледам към пустиня
Копнеех за морето, затова те изпих до дъно
Но сега съм дори по-жаден от преди
Това пред очите ми наистина ли е океанът?
Или е една синя пустиня? 

Не знам, не знам
В момент вълните ли усещам? Да
Не знам, не знам
Или около мен духа пясъчен вятър? Да
Не знам, не знам
Това море ли е или пустиня?
Това надежда ли е или отчаяние?
Това реалност ли е или измама? По дяволите 

Знам, знам, всички трудности
Знам, знам, ще ги преодолея
Знам, знам, ще последвам сърцето си
Това е единственото нещо, на което мога да разчитам
Мислейки позитивно, аз преглъщам с пресъхнало гърло
Дори да съм нервен, дори да съм в пустиня
Аз съм в красивата пустиня Намиб 

Там, където има надежда, винаги и ма и трудности
Там, където има надежда, винаги и ма и трудности
Там, където има надежда, ти знаеш, знаеш
Ти знаеш, да, да 

Мислих си, че това е океана, но всъщност е пустиня
Невзрачен, обикновен идол, това беше второто ми име
Безброй пъти ни изрязваха от ТВ предаванията
Винаги бяхме резервен план, ако трябва да запълним нечие място
Казваха, че компанията ни е прекалено малка 
и затова няма да постигнем успех
Аз също знаех, знаех, знаех това
Но дори когато всички седем от нас трябваше да спим в една стая
Ние бяхме изпълнени с глупава надежда преди да заспим, 
че утрешният ден ще бъде различен
Ние виждахме миража в пустинята, но не можехме да стигнем до него
Молихме се все някога ще видим края на тази пустиня
Молихме се нашата реалност да бъде различна от това 

Накрая, ние достигнахме миражът и той се превърна в нашата реалност
Страшната пустиня се превърна в океан от нашите кръв, пот и сълзи
Но защо сред цялото това щастие има и капка страх?
Защото ние много добре знаем, че това място всъщност е пустиня 

Не искам да плача
Не искам да си почивам
(Не? Защо не си починем поне малко? Не, не, не)
Не искам да изгубя
Около мен винаги е било пустиня
Но ще променя това, ще ви покажа че съм способен на още толкова много

Там, където има надежда, винаги и ма и трудности
Там, където има надежда, винаги и ма и трудности
Там, където има надежда, ти знаеш, знаеш
Ти знаеш, да, да 

Океанът, пустинята и светът
Всички те са едно и също нещо
Само имената им са различни

Аз виждам океан, виждам пустиня, виждам света
Всички те са едно и също нещо
Само имената им са различни
Това е животът

Там, където има надежда, ти знаеш, знаеш
Ти знаеш, да, да

Там, където има надежда, винаги има и отчаяние
Там, където има надежда, винаги има и отчаяние

Нужно е да изпадаме в отчаяние, за да превъзмогнем всички трудности 
Нужно е да изпадаме в отчаяние, за да превъзмогнем всички  трудности 






Няма коментари:

Публикуване на коментар