вторник, 17 октомври 2017 г.

GOT7- You Are Бг Превод



Безсмислените и безцелни дни, започвам да свиквам с тях
Когато започна да се изморявам, аз затварям очи и мисля за теб
И сърцето ми се разтуптява
Усещам как то бие все по-силно и по-силно, скъпа

Лутам се безцелно през по-голямата част от деня си
Не мога да запълня дълбоката празнота в сърцето си
Тя ставя все по-голяма, дълбока и широка
Имам чувството, че ще се изгубя в мрака, 
точно преди слънцето да изгрее

Когато се чувствам изгубен и объркан
Когато главата ме боли и съм изтощен
Ти си тази, която държи ръката ми, когато се чувствам зле
Ти си тази, която ме прегръща топло и силно 

Аз продължавам да тичам напред, без да поглеждам назад
И когато остана без дъх
Ти се превръщаш в моето небе

*Небето е толкова красиво
Това ясно небе ми напомня за теб
Няма нито един облак
Благодарение на теб, светът ми се струва различен

Всичките ми дни бяха дъждовни
Никой не можеше да види небето ми
Не можех да дишам, не можех да ям, не можех да спя
Преди да те срещна, аз бях напълно съсипан 

Сега съм добре, чувствам се добре
Защото ти винаги си на една ръка разстояние от мен
Виждам те, скрита зад разсейващите се облаци

Когато се чувствам изгубен и объркан
Когато главата ме боли и съм изтощен
Ти си тази, която прогонва цялата ми болка
Ти си тази, която лекува белезите ми с докосването си

Аз продължавам да тичам напред, без да поглеждам назад
И когато се сблъскам с реалността
Ти се превръщаш в моя път

*Небето е толкова красиво
Това ясно небе ми напомня за теб
Няма нито един облак
Благодарение на теб, светът ми се струва различен

Когато си щастлива, ти сияеш като ясното небето
Когато ти е трудно, остави болката си да падне като дъжд върху мен
Днес и утре, ти си моето небе
Не се нуждая от нищо друго, освен от теб, разбираш ли? 

Точно като в този момент
Винаги бъди до мен
И ме гледай с този топъл поглед
Точно както сега 

Ти вероятно не осъзнаваш това
Но самото ти съществуване
Ми дава живот 

Небето е толкова красиво
В това ясно небе няма и следа от сълзи
Няма нито един облак
Благодарение на теб, светът ми се струва различен






Няма коментари:

Публикуване на коментар