петък, 17 ноември 2017 г.

JBJ- Fantasy Бг Превод



Ти не бленуваш
Точно пред очите си
Виждаш една фантазия, която ще накара времето да спре 

Когато викаш името ми
И отчаяно искаш да ме видиш
Аз ще пробудя всички ти сетива по цялото ти тяло 

Аз съм сладка отрова
Не можеш да ме отблъснеш или да ме избегнеш, нямаш избор
Усещащ ли как дъха и температурата ти
Стават горещи като огън? 

Твоята фантазия

*Всичките ти сънища
Породени от въображението ти
Това съм аз 
(Запали ги)

**Твоят изгарящ поглед
Твоята експлодираща страст
Вземи от мен толкова, колкото си искаш 
(Аз съм твоята фантазия)

В момента, в който извикаш името 
ми, аз се чувствам жив
Ти си тази, която ме спаси от капана 
на този лабиринт, точно така 

Надявам се, че гласът ми ще разцъфне
В ушите ти и в сърцето ти
Ти можеш да мечтаеш, а аз ще превръщам мечтите ти в реалност
Така че за теб нищо няма да бъде невъзможно 

Емоциите те задушават в този лабиринт
Но не се тревожи
Довери се инстинктите си и ме последвай 

Сякаш имаме спираща дъха треска
Защото сме толкова разгорещени
Не можем да спрем сега, влез в сърцето ми 

Аз съм сладък затвор
Не можеш да ми избягаш или да се скриеш
Ще свикнеш с това да бъдеш с прегръдките ми
Знам, че започваш да се влюбваш в мен 

Твоята фантазия

*Всичките ти сънища
Породени от въображението ти
Това съм аз 
(Запали ги)

**Твоят изгарящ поглед
Твоята експлодираща страст
Вземи от мен толкова, колкото си искаш 
(Аз съм твоята фантазия)

Извикай името ми
Изпълни сърцето ми със себе си
Аз съм произведение на изкуството, сътворено от теб

(Запали ги)

**Твоят изгарящ поглед
Твоята експлодираща страст
Вземи от мен толкова, колкото си искаш 
(Аз съм твоята фантазия)






Няма коментари:

Публикуване на коментар