понеделник, 12 февруари 2018 г.

Jonghyun- Just For A Day Бг Превод



Само за ден, о
Само за ден, о, о, о, о 

Не прави това, появяваш се навсякъде
Всичко свърши, вече всичко е в миналото
Независимо дали очите ми са отворени или затворени
Аз те виждам, дори и в сънищата си

Дори и да не мога да те забравя
Дори когато днешният ден се превърне в утре 

Само за ден, о
Само за ден, о, о, о, о 
Само за ден, моля те
Иска ми се да си мъртва в моя ден
Само за ден, о, само за ден 

Аз вече не съм част от твоя ден
Знаеш много добре, че не мога да продължавам така нито ден повече
Моментите, когато съм пиян и залитам и търся 
на какво да се подпра, мразя ги, това не съм аз

Дори да не ме видиш никога повече
Дори когато утрешният ден се превърне във вчера 

Само за ден, о
Само за ден, о, о, о, о 
Само за ден от живота ми, моля те
Иска ми се отново да оживея в твоя ден
Само за ден, о, само за ден 

Само за ден

Дори да не се срещнем никога повече
Дори и да ни очакват различни утрешни дни 

Само за ден, о
Само за ден, о, о, о, о 
Само за ден от живота ми, моля те
Иска ми се да бяхме заедно
Само за ден, о, само за ден

Хей, само за ден
Само за ден, моля те, в този ден
Иска ми се да бяхме заедно
Само за ден, о, само за ден





Няма коментари:

Публикуване на коментар