понеделник, 12 февруари 2018 г.

Jonghyun- Rewind Бг Превод



Назад, назад
Искам да върна времето назад

Каквото и да правя, времето отминава
Изморен съм, нека изпия чаша вода
Каквото и да правя, времето отминава
Изморен съм, има нещо на земята
Каквото и да правя, времето отминава
Мокро е, трябва да го изчистя
Каквото и да правя, клепачите ми натежават
Но ще се съсредоточа, така че и ти го направи

Назад, назад, назад
Назад, назад, назад, назад
1, 2, 3, искам да върна времето назад
1, 2, 3, отново
1, 2, 3, отново (Назад)
1, 2, 3, отново (Назад)

Каквото и да правя, времето отминава
Каквото и да правя, времето отминава
Прекалено е шумно
Каквото и да правя, времето отминава
ремето отминава) Времето отминава

Каквото и да правя, времето отминава
Още едно питие, не съм на себе си
Каквото и да правя, времето отминава
Дясното ми рамо е схванато
Каквото и да правя, времето отминава
Каквото и да казвам
Каквото и да правя
Каквото и да казвам 

Назад, назад, назад
Назад, назад, назад, назад
1, 2, 3, искам да върна времето назад
1, 2, 3, отново
1, 2, 3
1, 2, 3, отново (Назад)
(Назад)
Назад, назад, назад
Назад, назад, назад, назад
1, 2, 3, искам да върна времето назад
1, 2, 3, отново
1, 2, 3, отново (Назад)
1, 2, 3, отново (Назад)
1, 2, 3, назад
1, 2, 3, отново
1, 2, 3
1, 2, 3, отново (Назад)






Няма коментари:

Публикуване на коментар