вторник, 26 март 2019 г.

PRODUCE X 101- X1-MA Бг Превод



Недей, недей, недей
Недей да се предаваш
Недей, недей, недей
Недей да се предаваш
(Избери, избери ме)

Не виждам светлината
В този безкраен тунел
Уплашен съм, страх ме е (О-о-о-о-оу)

Неизвестният утрешен ден
Толкова ме плаши
Всичко ще бъде наред, събери сили (О-о-о-о-оу)

Дори и да падна
Дори и да искам да се откажа
Не се опитвайте да ме спрете (О-о-о-о-оу)

Не забравяй, не се отказвай
От момента, за който винаги си мечтал
Още веднъж, да запалим огъня в сърцата си

*Не се предавай, не се отказвай
Недей да се криеш, тръгни към светлината
Не позволявай на света да те надвие
Недей да губиш, недей да губиш
Защото аз ще сияя за теб (Избери ме)

**Недей да пускаш, пускаш ръката ми
Недей, недей да се страхуваш
Тази вечер е само твоя и моя
Недей да съжаляваш за нищо
Никога не се предавай

**Недей да пускаш, пускаш ръката ми
Недей, недей да се страхуваш
Тази вечер е само твоя и моя
Недей да съжаляваш за нищо
Никога не се предавай (Недей)

(Хей-хей-хей-хей-хей-хей-хей-хей)
Сега, време е за шоу
Недей, недей, недей
Недей да се предаваш

Не виждаш края?
Недей да се тревожиш
Сега, увеличи скоростта (О-о-о-о-оу)

Това състезание едва сега започва (Хей-хоу)
Тичай до самия край (Хей-хоу)
Никога повече не се страхувай (Хей-хоу)

*Не се предавай, не се отказвай
Недей да се криеш, тръгни към светлината
Не позволявай на света да те надвие
Недей да губиш, недей да губиш
Защото аз ще сияя за теб (Избери ме)

**Недей да пускаш, пускаш ръката ми
Недей, недей да се страхуваш
Тази вечер е само твоя и моя
Недей да съжаляваш за нищо
Никога не се предавай

**Недей да пускаш, пускаш ръката ми
Недей, недей да се страхуваш
Тази вечер е само твоя и моя
Недей да съжаляваш за нищо
Никога не се предавай (Недей)

Не се отказвай от мечтите си
Недей да губиш
Не забравяй тази вечер
Още веднъж, избери ме
Никога не се предавай (Недей)

Не се отказвай от мечтите си
Недей да губиш
Не забравяй тази вечер
Още веднъж, избери ме
Никога не се предавай (Недей)

Искам да ме избереш
Тичай заедно с мен
Недей да пускаш ръката ми
Сега, време е за шоу

Недей, недей, недей
Недей да се отказваш (Недей)

Не се опитвайте да ме спрете, да ме спрете 






Няма коментари:

Публикуване на коментар