понеделник, 1 април 2019 г.

IZ*ONE- Violeta Бг Превод



Дори със затворени очи, аз усещам сладкия ти аромат, оу
Толкова е нежен, запленява ме
Аз следвам ярката светлина в далечината
Вървя към теб, приближавам се все повече и повече, а-а 

Очите ти, които гледат към мен, светлината ти, която осветява пътя ми
Карат всичко около мен да спре и ти засияваш още по-силно
Изведнъж, ти тихо влизаш в сърцето ми
И започваме да мечтаем една и съща мечта 

Позволи на широкия свят да се разпростре пред очите ти 
Истинското си аз, което криеш в сърцето си, извади до на бял свят 
Чувството, което изпитваш в момента
Сподели го с мен, покажи ми себе си

Ти си моята Виолетка
За мен
Ти си моята Виолетка
Ти си всичко за мен
Ти си моята Виолетка

Ти, ти, ти, ти ще ми се довериш ли 
Повече, повече, повече ще отвориш ли сърцето си за мен
Аз събирам твоята мистериозна светлина
Опитвам се да заприличвам повече на теб
За да можем да засияем повече от всички останали
За да можем ти и аз да бъдем заедно

Света изпълнен с твоя красив аромат
Отвори ума си за него, вслушай се в сърцето си
Светлината ти, която свети вътре в мен
Вечно ще оцветява сърцето ми
Ти засияваш все по-ярко и по-ярко 

Погледни към небето и разкрий чувствата, които таиш в себе си
Настъпи моментът, който чакаше
Протегни се към истинското си аз, за което копнееш
Чувството, което изпитваш в момента
Сподели го с мен, покажи ми себе си

Ти си моята Виолетка
За мен
Ти си моята Виолетка
Ти си всичко за мен

Където и да съм, аз ще те чакам
Защото ми е писано да бъда до теб
Дори от най-ярката светлина
Аз ще засияя по-силно
Защото ми е писано да светя за теб

Ти си моята Виолетка
За мен
Ти си моята Виолетка
Ти си всичко за мен

Усмивката ти, нарисувана в небето
Сияе толкова ярко, о
Ти си красивото цвете в сърцето ми
Ти си моята Виолетка

Аз ще се грижа за теб
Ще те дарявам със светлината си
Ти си моя свят, ти си моята светлина
О, мое сърце
Виолетка 






Няма коментари:

Публикуване на коментар