петък, 28 февруари 2020 г.

BTS- 00:00 (Zero O’Clock) Бг Превод



Настъпват и такива дни
Дни, които са просто тъжни без никаква причина 
Когато тялото ми се струва толкова тежко
Дни, в които всички други, освен мен 
Ми се струват заети и амбицирани 
А моите крака не искат да се движат напред
Дори и да ми се струва, че вече закъснявам
Светът е толкова лош

Да, има препятствия на много места, които ме разтърсват
Сърцето ми се свива и оставам без думи 
Защо, о, защо, независимо че тичах толкова усилено
О, защо това се случва на мен

*Аз се прибирам вкъщи
Лягам на леглото си
И се чудя 
Моя ли бе вината?
В хаотичната нощ
Изведнъж поглеждам към часовника 
И е почти 12 часа

**Нещо ще се промени ли?
Това вероятно няма да се случи
Но въпреки това, този ден
Приключва, нали?
Когато двете стрелки на часовника се срещнат
Светът сдържа дъха си за момент
В 00:00 часа

***И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Точно като прясно паднал сняг
Нека да си поемем дълбоко въздух, както правихме в началото
И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Преобърни всичко това 
Всичко започва наново
В 00:00 часа

С времето започвам да обърквам темпото си
Не мога да правя израженията, които трябва да са толкова лесни за мен
Забравям текстове, които знаех толкова добре 
Няма подобно чувството на това, което изпитвам аз

Точно така, всичко това е в миналото
Дори и да си казвам това, не е толкова лесно
Моя ли е вината?
Аз ли сбърках?
Не чувам отговор, а
Единствено ехото си

*Аз се прибирам вкъщи
Лягам на леглото си
И се чудя 
Моя ли бе вината?
В хаотичната нощ
Изведнъж поглеждам към часовника 
И е почти 12 часа

**Нещо ще се промени ли?
Това вероятно няма да се случи
Но въпреки това, този ден
Приключва, нали?
Когато двете стрелки на часовника се срещнат
Светът сдържа дъха си за момент
В 00:00 часа

***И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Точно като прясно паднал сняг
Нека да си поемем дълбоко въздух, както правихме в началото
И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Преобърни всичко това 
Всичко започва наново
В 00:00 часа

Аз събирам двете си ръце
В молитва 
Надявам се, че утре
Аз ще се усмихвам малко повече 
Че за мен
Аз ще бъда малко по-добър
За мен

Нека една нова песен
Да започне 
Когато тази
Приключи 
Надявам се, че ще бъда по-щастлив, да

И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Аз сдържам дъха си само за момент 
Днес, аз отново се потупвам окуражително  по рамото
И ти ще бъдеш щастлив 
И ти ще бъдеш щастлив 
Преобърни всичко това 
Всичко започва наново
В 00:00 часа






Няма коментари:

Публикуване на коментар