понеделник, 2 март 2020 г.

BTS- Friends Бг Превод




Сеул, който беше толкова необикновено блещукащ
Беше един нов свят за мен
Срещнах те, когато беше облян от пот
Едно малко странно хлапе

Аз от луната, ти от звездите
Нашите разговори бяха като домашна работа
Най-добре приятели единия ден, врагове на другия ден
Аз просто искам да разбера 

Здравей, мое извънземно
Ние сме мистерия един за друг (Да-да)
Затова ли ми се струва толкова специално? (Оу)

*Някой ден, когато този овации затихнат (Остани), хей (Хей)
Остани до мен 
Вечно, остани тук (Остани), хей (Хей)
Като малкото ти кутре

**По-дълго
От седем лета и студени зими
По-дълго
От безбройните обещания и спомени 

Аз помня нашите училищни униформи
Нашите спомени, които преминават като сцени от филм
Инцидентът с кнедлите е като комедиен филм, да-да (Да)

Като в съкровените ни спомени, изпълващи училищния автобус
Сега, ние излизаме, за да се повозим заедно
Все още сме същите, като в онези дни
"Хей, Джимин, днес" 

Капанът за сънища в стаята ми
7 годишната история
Затова ли ми се струва толкова специално? 

*Някой ден, когато този овации затихнат (Остани), хей (Хей)
Остани до мен 
Вечно, остани тук (Остани), хей (Хей)
Като малкото ти кутре

**По-дълго
От седем лета и студени зими
По-дълго
От безбройните обещания и спомени 

Като малкото ти кутре
Ние все още сме тук, все същите
Аз знам всичко за теб
Ние трябва да си имаме доверие един на друг
Никога не забавяй
Вместо са си казваме обикновеното Благодаря
Ти и аз
Нека си обещаем, че от утре няма да не се караме повече 

***Някой ден, когато този овации затихнат (Остани), хей (Хей)
Ти си моята сродна душа
Вечно, остани тук (Остани), хей (Хей)
Ти си моята сродна душа 

**По-дълго
От седем лета и студени зими
По-дълго
От безбройните обещания и спомени 

***Някой ден, когато този овации затихнат (Остани), хей (Хей)
Ти си моята сродна душа
Вечно, остани тук (Остани), хей (Хей)
Ти си моята сродна душа 

**По-дълго
От седем лета и студени зими
По-дълго
От безбройните обещания и спомени 

(Да)










Няма коментари:

Публикуване на коментар