понеделник, 2 март 2020 г.

BTS- Filter Бг Превод



Твоето безизразно лице, отегчена си до върха на пръстите си
Моля те, погледни ме сега
Остави телефона си, дори не си помисляй да се отвърнеш от мен
Ти можеш да избереш мен, да

O, аз покривам очите ти с ръката ти
О, приближавам се до тайната
Ще те отведа в един съвсем нов свят
Да, отвори затворените си очи сега и върви 

*Смеси цветовете в палитрата си, избери си филтър
Кое мое Аз искаш?
Аз съм твоя филтър, който ще промени света ти
Покрий сърцето си с мен 

(OK) Как е, по добре ли изглежда? Все още ли не е достатъчно?
(Да) Момиче, това е твоят шанс
Мога да бъда твоя Джин
Или пък Аладин?
Мога да се превърна във всичко за теб
Можеш да избереш мен, да 

O, ще се обвия около теб като в съня ти
О, това е една моя тайна способност
Ще бъда нов за теб всеки ден
Защото е скучно да имаш едно и също нещо всеки ден, нали? 

*Смеси цветовете в палитрата си, избери си филтър
Кое мое Аз искаш?
Аз съм твоя филтър, който ще промени света ти
Покрий сърцето си с мен 

Погледни ме, изведнъж се превърнах в дете
Колкото повече ме гледаш, толкова по-сладък ставам, това те влудява
Аз надминавам предпочитанията и стандартите ти
И накрая искаш единствено мен

Аз все още съм един чисто нов филтър, който не си виждала до сега
Остави се в моите ръце
Избери филтъра са, за да видиш нещо по-вълнуващо
Сложи единствено мен в него 

На-на-на-на-на-на-на-на-на
Избери филтъра си, сложи единствено мен в него 
На-на-на-на-на-на-на-на-на
Аз съм твоя филтър, остави се в моите ръце

Ние ще се превърнем в нови хора
Ей, покрий сърцето си с мен 










Няма коментари:

Публикуване на коментар