понеделник, 2 март 2020 г.

BTS- Respect Бг Превод



У-у-уважение
Да вървя или да
Да-да вървя или да остана?

Вдигнете ръцете си във въздуха
(Вдигнете ръцете си във въздуха)
Сякаш не ви е грижа
(Сякаш не ви е грижа)

Е-йо SUGA, има една дума, която кънти около мен в последно време
"Уважение", но тези дни съм малко объркан, не знам какво означава
Хората постоянно я казват за някого, каквото и да право той
Аз също не знам, брато, да бъда проклет, ако знам
Със сигурност е нещо с по-висок статут от любовта
На по-високо ниво, вероятно най-високото от всички
Това, което съществува на върха
Не е ли уважение, а?
Думата "уважение", поглеждам я отново и отново
И докато продължавам да я гледам, започвам да виждам недостатъците и
Но въпреки това, фактът, че не искам да спра да я гледам означава
Че е нужно, абсолютното доверие в някого
Затова просто не мога да изрека това толкова лесно
Невъзможно е, заради тежестта и плътността и
Надявам се, че някой ден ще мога да я изрека уверено
С цялата си искреност, към себе си и към вас 

Моля ви, не казвайте "уважение" толкова лесно, да
Защото аз също все още не знам, да
Защото понякога и аз се страхувам от себе си
Ами ако те прозрат и видят слабото ми Аз 

*(Уважение) Казвате, че е доста лесно
(Уважение) Когато дори нямате представа какво е
(Уважение) Надявам се, че отново ще се поинтересувате
(Уважение) Веднъж
(Уважение) Два пъти
(Уважение) Не бих казвал това толкова лесно
(Уважение) Дори и все още да не знаете какво е
(Уважение) Аз ще го кажа някой ден
(Уважение) Веднъж
(Уважение) О, да

Какво е "уважение"?
Питам, защото не знам, хлапако
Какво представлява уважението?
Че всички постоянно говорят за "уважение"
Честно казано, не разбирам
Да уважаваш някого
Наистина ли е толкова лесно?
Аз все още не разбирам
Ако трябва да бъдем честни, не се нуждаем от уважение
Когато дори не съществуват признанието и поемането на отговорност
Е, всички други освен вас зная
Че зад гърбовете ви, те ви се подиграват
Честно казано, аз ви уважавам
Но не очаквам дори малко уважение от вас към мен
Така че просто пропуснете тази дума
Уважение, аз ви уважавам
Аплодирам онзи приятел ето там, който се усмихва, докато псува 

(Уважение, уважение)
Надявам се, че животът ви е пълен с чест и просперитет
(Уважение, уважение)
Надявам се пътят ви напред ще бъде пълен с късмет
(Уважение, уважение)
Пари, чест, продължавай, продължавай
(Уважение, уважение)
Да, предполагам, че те уважавам

*(Уважение) Казвате, че е доста лесно
(Уважение) Когато дори нямате представа какво е
(Уважение) Надявам се, че отново ще се поинтересувате
(Уважение) Веднъж
(Уважение) Два пъти
(Уважение) Не бих казвал това толкова лесно
(Уважение) Дори и все още да не знаете какво е
(Уважение) Аз ще го кажа някой ден
(Уважение) Веднъж
(Уважение) О, да








Няма коментари:

Публикуване на коментар