понеделник, 2 март 2020 г.

BTS- We Are Bulletproof: The Eternal Бг Превод



Нямахме нищо друго, освен мечти
Нищо друго, освен мъгляви утрини, когато отваряхме очите си
Стояхме будни по цели нощи, за да танцуваме и пеем
Пред безбройните нотни листове

Ей
Ние смело викахме
"Да дадем всичко от себе си"
В първата си битка срещу света
Не искам да умра
Но има толкова много болка
Прекалено много плач
Толкова затъпени остриета

*(О, аз-аз-аз-аз-аз)
Ние бяхме само седем
(Аз-аз-аз)
Но сега имаме всички вас
След седем зими и пролети
С върховете на преплетените ни пръсти
(О, аз-аз-аз-аз-аз)
Ние достигнахме Рая

**Хвърляйте камъни по мен
Ние вече не се страхуваме
Ние сме, ние заедно сме бронебойни
(Да, ние имаме вас, имаме вас)
Дори зимата отново да настъпи
Дори и пътят ми да е блокиран, аз ще продължа да вървя
Ние сме, ние завинаги сме бронебойни
(Да, ние достигнахме Рая)

(SUGA)
Ние сме броне-броне-бронебойни
Ние се изправихме срещи негативните погледи и преуспяхме
Лошите спомени, безбройните препятствия
Ние смело устояхме на тях, бронебойни 

Аз винаги си мисля
Дали все още не сънувам?
Наистина ли вече пролет
Която е настъпила след дългата зима?
Името, на което всички се присмиваха
От което някога ни беше срам
Това е желязното доказателство, ние сме
"Бронебойни" 

*(О, аз-аз-аз-аз-аз)
Ние бяхме само седем
(Аз-аз-аз)
Но сега имаме всички вас
След седем зими и пролети
С върховете на преплетените ни пръсти
(О, аз-аз-аз-аз-аз)
Ние достигнахме Рая

**Хвърляйте камъни по мен
Ние вече не се страхуваме
Ние сме, ние заедно сме бронебойни
(Да, ние имаме вас, имаме вас)
Дори зимата отново да настъпи
Дори и пътят ми да е блокиран, аз ще продължа да вървя
Ние сме, ние завинаги сме бронебойни
(Да, ние достигнахме Рая)

(О-оу, о-оу)
Аз никога няма да спра отново
Защото сега ние сме заедно тук
Разкажете ми всяка ваша история
Кажете ми защо не спирате 
Кажете ми защо продължавате да вървите
Да вървите с нас
(Да, ние достигнахме Рая) 

**Хвърляйте камъни по мен
Ние вече не се страхуваме
Ние сме, ние заедно сме бронебойни
(Да, ние имаме вас, имаме вас)
Дори зимата отново да настъпи
Дори и пътят ми да е блокиран, аз ще продължа да вървя
Ние сме, ние завинаги сме бронебойни
(Да, ние достигнахме Рая)

(Ооо-уоо-оо Ооо-уоо-оо Оо-ооу-ооу)
(Да, ние имаме вас, ние имаме вас)
(Ооо-уоо-оо Ооо-уоо-оо Оо-ооу-ооу)
Да, ние не сме седем, с вас
(Ооо-уоо-оо Ооо-уоо-оо Оо-ооу-ооу)
Да, ние не сме седем, с вас

Да, ние не сме седем, с вас










Няма коментари:

Публикуване на коментар