понеделник, 2 март 2020 г.

OH MY GIRL- Guerilla Бг Превод



Преди бурята да връхлети
Задръж дъха си, направи го, направи го сега
Последвай ме, раздвижи се и го направи, направи го
Мисля, че е време, да

Ти свали меката си обвивка (Със силата таяща се в сърцето ти)
С пронизителен поглед, аз виждам решителността ти
Усещаш ли как бият сърцата ни?
Това е моментът, за който копняхме до сега, така че направи го 

Нито веднъж не сме забравяли какво искаме
От сутринта до времето, когато заспиваме
Всичко ценно, което ти и аз внимателно събирахме
Е тук, времето настъпва сега 

*Ти и аз чакаме да настъпи правилният момент за атака
Ние трескаво се борим и ги разтърсваме
Поглъщаме ги като бурни вълни
Забий знамето си в земята
Победата е наша, ние ще пеем вечно
Под ослепителното небе
Ти и аз ще сияем завинаги
Така че всички
Внимание, направете го, направете го 

От белите светлини изскача мракът
Ние просто трябва да се изправим срещу него по-рано
Светлината в бездната също носи в себе си
Плода на мрака
Това е нещо, което всички трябва да преодолеем
(О, направи го, направи го)

Някой ден тази мъгла ще се вдигне
Така че не оставяй несигурността да те завладее, просто го направи

Никога не съм се страхувала от нови или непознати неща
Защото всичко опасно само ще ме направи по-силна
Всичко ценно, което ти и аз внимателно събирахме
Е тук, времето настъпва сега 

*Ти и аз чакаме да настъпи правилният момент за атака
Ние трескаво се борим и ги разтърсваме
Поглъщаме ги като бурни вълни
Забий знамето си в земята
Победата е наша, ние ще пеем вечно
Под ослепителното небе
Ти и аз ще сияем завинаги
Така че всички
Внимание, направете го, направете го 

Внимателно огледай заобикалящата те среда
Стените падат като домино
Ако се вслушаш внимателно
Можете да чуеш името ти да кънти от всички посоки

Така че просто го направете, направете го 
Отдайте чест
Всички, отдайте чест
Пригответе се за последен напън
Последвайте ме

*Ти и аз чакаме да настъпи правилният момент за атака
Ние трескаво се борим и ги разтърсваме
Поглъщаме ги като бурни вълни
Забий знамето си в земята
Победата е наша, ние ще пеем вечно
Под ослепителното небе
Ти и аз ще сияем завинаги
Така че всички
Внимание, направете го, направете го 

Отдайте чест
Всички, отдайте чест
Пригответе се за последен напън
Внимание, направете го, направете го 






Няма коментари:

Публикуване на коментар