четвъртък, 5 март 2020 г.

Crush- Digital Lover Бг Превод



Искам да остана сам
На един остров, който аз съм си създал 
Дори когато съм сам в стаята си
Имам чувството, че не съм
Защото отражението ми ме гледа от огледалото 

И какво като печеля много пари?
Сърцето ми все още е толкова самотно
Външният свят е опасен
Пълен с хората вманиачени да се преструват на щастливи 

Легна в ъгъла на леглото ми, облегнал се на ръката си
Това е истински Рай
Знам, че и ти чувстваш същото
Когато контролираш този правоъгълен свят с върха на палеца си 

*Искам да бъда още по-сам
Докато плувам през тази дълга нощ
Чувствайки се като празна черупка 

**Искам да бъда сам, да бъда сам
Защото аз обичам дигиталния свят
Обичам дигиталния свят

Защото аз обичам дигиталния свят
Обичам дигиталния свят

Искам да живея нормален живот
На място, което аз съм си създал
Искам да продължа да бъда обичан
Дори и накрая да остана сам

Този ироничен парадокс
Красотата на това да живееш самотен
Без да си даваме никакви обещания
Да се срещнем на ръба на тази вселена 

Отърси се от износените си емоции
Спри да слушаш сърцето си
Вярвай единствено в това, което можеш да видиш с очите си
Слушай единствено, това, което можеш да чуеш с ушите си  

*Искам да бъда още по-сам
Докато плувам през тази дълга нощ
Чувствайки се като празна черупка 

**Искам да бъда сам, да бъда сам
Защото аз обичам дигиталния свят
Обичам дигиталния свят
Защото аз обичам дигиталния свят
Обичам дигиталния свят






Няма коментари:

Публикуване на коментар