четвъртък, 5 март 2020 г.

Yoon Mi Rae- Say (Itaewon Class OST) Бг Превод



Дори в слънчевите дни
Аз винаги бях скрита в сенките

Мисля, че осъзнах прекалено бързо
Че ми е трудно да бъда тук сама
Но имаше един човек
Който накара сърцето ми да бие като лудо
Един човек, заради когото плаках за първи път 

Сбогом
Прекалено късно е
Добре ли си?
Ще те видя утре 

Какви думи да използвам
За да успея да задържа сърцето ти?
Обичам те
Повтарям си тихо под носа
Ти беше толкова близо, но същевременно толкова далече
Да те гледам скришно от сенките, ме кара да оставам без дъх

Сърцето ти е прекалено ценно за мен, че да се откажа от теб
Иска ми се, то да беше пълно с мен
Ти малко по малко изпълваш сърцето ми
И преливаш до гърлото ми
Затова дори не мога да дишам 

Обичам те
Лека нощ
Липсваш ми
Думи, които повтарям цяла нощ
Опитвам се да покрия устата си с ръка
Но те се промъкват през пръстите ми
Опитвам се да прехапя езика си и да ги задържа в себе си, но 

Обичам те
Лека нощ
Липсваш ми
Думи, които повтарям цяла нощ

Опитвам се да покрия устата си с ръка
Но те се промъкват през пръстите ми
Думите Обичам те
Аз просто ги повтарям си тихо под носа





Няма коментари:

Публикуване на коментар