неделя, 15 март 2020 г.

Crush- No Words (Itaewon Class OST) Бг Превод



Някои думи просто изчезват
Помниш ли думите, които остави след себе си?
Някои чувства остават като сън
Когато отворя очите си, аз усещам разкаянието

*Но нека не се тревожим
Аз винаги ще правя една крачка напред и ще те пускам да си отидеш
Точно от това място тук

**Този момент ми се струва като вечност
Надявам се, че никога няма да приключи
Макар че скоро може да изчезне

***Нека не оставяме след себе си никакви думи, никакви чувства
Нека просто да се обичаме повече
Точно тук, точно сега

Някои думи се реят наоколо безкрайно
Помниш ли неловкото си обяснение в любов?
Някои чувства избледняват толкова бавно
И ме нараняват дълго време

*Но нека не се тревожим
Аз винаги ще правя една крачка напред и ще те пускам да си отидеш
Точно от това място тук

**Този момент ми се струва като вечност
Надявам се, че никога няма да приключи
Макар че скоро може да изчезне

***Нека не оставяме след себе си никакви думи, никакви чувства
Нека просто да се обичаме повече
Точно тук, точно сега

Моля те, недей да страдаш
Всичко ще се премени и ще отмине
Но ако има едно нещо, което няма да се промени
Това съм аз точно сега, това сме ние точно сега

**Този момент ми се струва като вечност
Надявам се, че никога няма да приключи
Макар че скоро може да изчезне

Дори и сезон, който не е светъл, настъпи някой ден
Нека никога да не пускаме ръцете си





Няма коментари:

Публикуване на коментар