неделя, 15 март 2020 г.

Sumin & Zion.T- Dirty Love Бг Превод



Проклинах те с думи, които съществуват и думи, 
които не съществуват, докато гласът ми не прегракна 
След това промених цвета на косата си
Но аз все още не се чувствам по-добре, онова ко*еле ми причини това
Ъх ъх

Минимум BPM 150, от това се нуждае тялото ми
В този свят без страни и линии
Аз ще полудея
Какво да правя с това чувство?
Не мисля, че днешният ден ще свърши

*Проклетото ми време не иска да отминава
Пияна съм от тъгата
Ти си пиян от алкохола
Проклетото ми време не иска да отминава
Пияна съм от тъгата
Ти си пиян от алкохола

Не искам да бъда твоя герой
Просто искам да бъда твой приятел 
(Просто искам да бъда твой приятел)
Скъпа, знам, че съм особняк
Но мога да се преструвам (Съжа-съжалявам)

Това, което искам да кажа е

Всеки, който те погледне
Дали се влюбва с теб или се среща с теб
Или дали спи с теб
Въобще не ме е грижа
Съжалявам, че съм толкова лош
Не е нужно да бъдем влюбени, моя любов

Ти каза, че не е нужно това да бъда аз
Че ти имаш много други мъже
Че не е нужно ти да бъдеш моята любов, моя любов
Ти през цялото време си знаела
Че можех да ти дам всичко от себе си
(Преди светът да свърши)

*Проклетото ми време не иска да отминава
Пияна съм от тъгата
Ти си пиян от алкохола
Проклетото ми време не иска да отминава
Пияна съм от тъгата
Ти си пиян от алкохола

Надявам се, че аз съм по-щастливия/ата (Толкова много)
Надявам се, че повече няма да те обичам (Толкова много)
Надявам се, че аз съм по-щастливия/ата (Толкова много)







Няма коментари:

Публикуване на коментар