понеделник, 16 март 2020 г.

Dvwn Feat. Giriboy- Burn The Memory Бг Превод



Дуру-ду-ду-ду-ру
Дуру-ду-ду-ду-ру
Ей, да-да-да-да-да, добре

В спомените ми 
Е отражението на стъклен аквариум
Затворен в него
Аз се нося безкрайно, цяла нощ
Рибката в него ми казва, че
Тук вече е прекалено пълно (Да)
Няма място за моето сърце (Да-да-да-е-е)

Ден след ден, времето тече
Имаш нужда нещо да изпълни празната ти къща
Едно, две, три, сърцето ми прелива
Затова изгори спомените си

*Просто го остави да се стича
Постоянно се опитваш да го хванеш
За да запълниш този кратък момент
Ти, просто го остави да се стича
Няма за какво да се тревожиш
Аквариумът е прекалено малък, не може да го задържи

Аз останах сам, след като ти си отиде
Аз трябва да даря всичките си спомени
Бленуването е внук на спомените
Спри с това и нека се хванем за ръце

Изпепели спомените си
Изгори ги
Ситуацията стана объркана до максимум
Но аз успявам да оцелея
Аз съм най-добрия в това да свързвам всичко с теб
Мислите се стичат като вода от чешмата, водата прелива

Аз съм вълна
Вълна преминаваща през тялото ти
Греба през червената вода
И почти стигнах до сърцето ти
То или ще ме приеме или ще ме отхвърли
Трябва да запазя самообладание

*Просто го остави да се стича
Постоянно се опитваш да го хванеш
За да запълниш този кратък момент
Ти, просто го остави да се стича
Няма за какво да се тревожиш
Аквариумът е прекалено малък, не може да го задържи

Защо ти
Държиш главата си сведена, защо?
Ти можеш да се облегнеш
На рамото ми 

Просто го остави да се стича
Аквариумът е прекалено малък, не може да го задържи






Няма коментари:

Публикуване на коментар