понеделник, 16 март 2020 г.

Dongkiz- Lupin Бг Превод



Когато падне мракът и настъпи нощта
Завесата се вдига и шоуто започва
Скрит в студената лунна светлина, без никой да разбере (Малко по малко)
(Не спирам по цял ден) Днес най-накрая ще открадна сърцето ти 

Искам да те оставя без дъх (Да, да)
Позволи ми да бъда твоя любим (Да, да)
Ту ме привличаш, ту ме отблъскваш, ще бъда честен
Струва ми се, че сега си играеш с мен (Скъпа)

Чувство, чувство, това чувство
Не мога да го потискам повече (Не-не-не)
Чувство, чувство, това чувство
Не мога да го отбягвам повече (Не-не-не)

Скъпа, тази вечер
Аз искам да знам, искам да разбера
Дори на дълбоките тайни в сърцето ти
Преди тази нощ да отмине
Ще направя магия, за да те запленя

*Скъпа, какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин
(Ду-уоп, ду-уоп)
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин
(Ей-йо, Уу, Хайде, Уу)
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин

Без никой да разбере (Бъди до мен) 
Още по-потайно (Да)
Ще дойда при теб и ще открадна сърцето ти, скъпа
Не оставяй никой друг да ме чуе
За да мога да си поема въздух, поема въздух 

Скъпа, тази вечер
Искам да знам, трябва да опозная
Дори всеки един твой сладък дъх
Преди тази нощ да отмине
Ще направя магия, за да те запленя

*Скъпа, какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин
(Ду-уоп, ду-уоп)
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин
(Ей-йо, Уу, Хайде, Уу)
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин

След като тази нощ отмине
Страхувам се, че всичко ще приключи
Че ще изчезне като дим
Не мога да отворя очите си, толкова се вълнувам
Дори това да е сън, искам да имам всичко от теб
Искам да бъда твоя мъж

(Ду-уоп, ду-уоп)
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин
(Ей-йо) 
Тази вечер отново ще ти дам всичко от себе си
(Ей-йо) 
Какво, какво искаш да направиш
Защото аз ще бъда твоя Лупин






Няма коментари:

Публикуване на коментар