вторник, 17 март 2020 г.

Sejeong- Plant Бг Превод



Имам нужда от едно малко растение
Което има зелено по себе си
Когато се събуждам сутрин
Растението да е първото нещо, което ме посреща 

Ще го наблюдавам всеки ден
Ще го слагам под ярката слънчева светлина
Ако искрено се грижа за него
Имам чувството, че някой ден ще успея да го чуя

*Кажи ми всичко, на мен
Сподели с мен всичко в теб
В помраченото ми сърце, което хората не познават
Гласът ти, който единствено аз чувам
Ме утешава

Нуждая се от едно зелено сърце
Свежо като зеленината
За да мога да преминавам през дните си

Отново нараства толкова много
Ще ти дам любовта си
Ще те сложа на видно място
Докато растеш, сърцето ми се изпълва малко по малко

*Кажи ми всичко, на мен
Сподели с мен всичко в теб
В помраченото ми сърце, което хората не познават
Гласът ти, който единствено аз чувам
Ме утешава

Кажи ми всичко, на мен
Сподели с мен всичко в теб
Тайната мечта, за която единствено ти знаеш
Която единствено аз мога да чуя
Която ме утешава 

Имам нужда от едно малко растение
Което има зелено по себе си






Няма коментари:

Публикуване на коментар