вторник, 3 март 2020 г.

Gaeko Feat. Heize- Cold Бг Превод



Когато си измислях всякакъв вид извинения, за да те видя
Любовта беше моето всичко
Сега, аз си измислям извинения, за да не те видя
И просто да те питам как си по няколко 
пъти на ден се превърна във моето всичко
Любовта нито дойде, нито си отиде
Единствено добри и лоши чувства на привързаност се 
смесиха в едно и си дават извинения едни на други
Казвайки си, че желаят всичко най-хубаво
Но когато нещата станат грозни, те игнорират 
това и показват само фалшива загриженост
Дори когато 24 часа не бяха достатъчни, до моите 
бъдеще и мечти, ти винаги беше до мен в леглото ми
Сега мечтите ми избледняха, цветът на 
изстиващите ми чувства става все по-плътен
Преди всеки един ден беше като фестивал
Сега, аз вече не се забавлявам с теб и просто се държа любезно
Или просто съм прекалено алчен, за да се откажа от теб
Всъщност, държа се като глупак и си казвам, 
че съм прекалено зает, за да се разделя с теб

*В някакъв момент
Заетите ни животи се превърнаха в причината за нашата раздяла
В някакъв момент
Ние започнахме да повтаряме "В момента имам работа" 

Измислях си всякакъв вид извинения, за да те видя
Ти толкова се стараеше да си тръгнеш по-рано от работа
Давайки всякакъв вид извинения, за да ме видиш
Настоявайки да изляза, защото си пред къщата ми
Бяхме толкова влюбени, че любовта ни преливаше
Опитвахме се да спрем, но не успявахме
Дори след като затворя очите си, аз вярвах, че ние все още ще бъдем влюбени
Но сега сме прекалено заети
Или времето не е хубаво
Или има прекалено много трафик
Или бързаме да идем някъде
Когато кажеш, че си зает, не мога да се свържа с теб
Но когато си с мен, нямаш друг избор освен да ми отговориш
Заети сме по цял ден
Независимо че си казваме, че се обичаме

*В някакъв момент
Заетите ни животи се превърнаха в причината за нашата раздяла
В някакъв момент
Ние започнахме да повтаряме "В момента имам работа" 

Имам прекалено много работа, затова скоро няма да се прибера
Така че ще бъдеш сам вкъщи
Някои от нещата ти все още ще бъдат там някъде
Можеш да ги изхвърлиш, аз вероятно дори няма да разбера
Преди се шегувах, че няма да умра без теб
Сега се опитвам да запълня празното ти място
Мислех, че с нас ще бъде различно, но е абсолютно същото
Краят ни е съвсем същият 

*В някакъв момент
Заетите ни животи се превърнаха в причината за нашата раздяла
В някакъв момент
Ние започнахме да повтаряме "В момента имам работа" 






Няма коментари:

Публикуване на коментар