четвъртък, 5 март 2020 г.

Baekhyun- On This Road To You (Hyena OST) Бг Превод



Тичах, докато не останах без дъх
Затова накрая, аз паднах
Изгубен ли съм?
Аз стоя сам над тези дълбоко гравирани стъпки 

Аз тихо изричах името ти
И тогава започнах да се усмихвам
Сега, аз най-накрая знам
Че за да бъда щастлив
Аз се нуждая от теб 

*Чуваш ли гласа ми?
На този път, водещ към теб
Силното ми ехо
Ще може ли да стигне до теб?

Дори вятърът да е студен
Където и да се намирам
Ако затворя очите си и мисля за теб
Имам чувството, че пролетта е дошла при мен 

*Чуваш ли гласа ми?
На този път, водещ към теб
Силното ми ехо
Ще може ли да стигне до теб?

На този път без теб
Човекът, на когото дадох цялото си сърце
Това си ти, това си само ти
Ако те видя отново, ще ти кажа това 

На края на този път
Аз мисля за болезненото си минало
Но ти ме накара да живея, като ме накара да мечтая
На този път, водещ към теб 

На този път, водещ към теб
На този път, водещ към теб
Силното ми ехо
Ще може ли да стигне до теб?
На този път, водещ към теб





Няма коментари:

Публикуване на коментар