петък, 24 април 2020 г.

Chan (A.C.E)- Show Your Heart (Welcome OST) Бг Превод



Нощта, в която ние вървяхме заедно за първи път
Ти беше толкова невероятна
Ти беше човека, който чаках до сега
Аз също ли бях такъв за теб?

Ние продължихме да се виждаме след това
Но аз бях толкова предпазлив
И когато ти първа ми каза какво чувстваш
Аз чувствах същото

*Аз ще разкрия себе си на теб
Така че и ти да разкриеш себе си на мен
Аз ще ти подам ръката си
Така че, моля те, приеми сърцето ми
Аз ще преброя звездите за теб
Моля те, дай ми всичките си нощи

**Продължавай да ме гледаш по този начин тази нощ
Очите ти ми казват какво чувстваш
Покажи ми сърцето си

Днес, ти ми писа
Каза, че ти изглеждам като много добър човек
Когато се опознаем по-добре
Надявам се, че ще продължиш да чувстваш същото

*Аз ще разкрия себе си на теб
Така че и ти да разкриеш себе си на мен
Аз ще ти подам ръката си
Така че, моля те, приеми сърцето ми
Аз ще преброя звездите за теб
Моля те, дай ми всичките си нощи

**Продължавай да ме гледаш по този начин тази нощ
Очите ти ми казват какво чувстваш
Покажи ми сърцето си

Ти си толкова невероятна
Надявам се, че и аз съм такъв за теб

*Аз ще разкрия себе си на теб
Така че и ти да разкриеш себе си на мен
Аз ще ти подам ръката си
Така че, моля те, приеми сърцето ми
Аз ще преброя звездите за теб
Моля те, дай ми всичките си нощи

Искам да кажа на другите за нас
Искам да се наслаждавам на нас, такива каквито сме сега
Така че, моля те, приеми сърцето ми
Моля те, покажи ми сърцето си




Няма коментари:

Публикуване на коментар