петък, 24 април 2020 г.

Varsity- We'll Meet Again Бг Превод



Няма такова нещо като сбогуваме завинаги
Ние ще се срещнем отново
Когато новото утро настъпи
Ние ще се срещнем отново

Всеки ден, всяка нощ
Всички моменти, които прекарахме заедно
Сложи ги в сърцето си
За да можеш някога отново да ги извадиш

*Искам да те видя утре
И да говорим за всички неща, за които не можехме преди
Докато гледам лицето ти
Виждам, че ти имаш много мечти
Така че отиди на онова хубаво място
Ще дойда да те взема малко по-късно
Ще те срещна утре

Аз прекарвам дена си мислейки за теб
Стоя на мястото, на което планирахме да се срещнем
На това красиво място
За пореден ден

Липсваш ми
Нуждая се от теб
Където и да се намирам, аз ще мисля единствено за теб
Така че ти да не бъдеш самотна
Ще помня единствено теб

*Искам да те видя утре
И да говорим за всички неща, за които не можехме преди
Докато гледам лицето ти
Виждам, че ти имаш много мечти
Така че отиди на онова хубаво място
Ще дойда да те взема малко по-късно
Ще те срещна утре

Захвърли всичките си тревоги
Лунната светлина ще ни обгърне
Под безбройните звезди
Сигурен съм в това
Преди тази нощ да приключи
Аз никога няма да те пусна
Никога няма да те пусна

Ние трябва да се срещнем отново
И да бъдем щастливи
Няма да има повече сълзи
Обещавам ти

В този спящ свят
Аз ще последвам парченцата от спомените ни
И ще се изправя пред тях
Бялата звездна светлина се разлива по небето
Аз ще дойда да те взема
Ще те срещна утре

Ще те срещна утре
На това място
Ще те срещна утре
На това място




Няма коментари:

Публикуване на коментар