понеделник, 27 април 2020 г.

Chung Ha- Stay Tonight Бг Превод



Усещам те, между светлината и мрака
Ти си до мен (През цялото време)
(Предупреждение-предупреждение) Защо си толкова непохватен?
Отдай себе си на мен, уа-а-аа

Дори потокът на времето стана чисто черен
Оцветен от нощта, оцветен от нощта, на-на
Дори зад затворените ми очи всичко е чисто бяло
Нощта се задълбочава

*Ела при мен в този момент
Остани тази вечер, остани тази вечер
Остани
До мен
Остани тази вечер, остани тази вечер
Остани

**Тази вечер, аз отново се опиянявам от аромата ти
Недей да спираш, остани
Докато повече не можем да се движим
Проникни по-дълбоко
Остани с мен, уо-хо

***Тази вечер
Остани тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш?
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш тази вечер?

Аз съм като пламък, който бива запален, хо-о-оо
Разпростирам се към теб, а-ха-а

*Ела при мен в този момент
Остани тази вечер, остани тази вечер
Остани
До мен
Остани тази вечер, остани тази вечер
Остани

**Тази вечер, аз отново се опиянявам от аромата ти
Недей да спираш, остани
Докато повече не можем да се движим
Проникни по-дълбоко
Остани с мен, уо-хо

***Тази вечер
Остани тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш?
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш тази вечер?

Остани тук тази вечер
Кажи ми, че ще го направиш
Остани тук тази вечер
Кажи ми, че ще го направиш

Остани с мен, уо-хо

***Тази вечер
Остани тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш?
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Тази-а-тази вечер
Кажи ми какво искаш да направиш
Да избягаш или да останеш тази вечер?





Няма коментари:

Публикуване на коментар