вторник, 21 април 2020 г.

Hwasa- Orbit (The King: Eternal Monarch OST) Бг Превод



*Аз ще бъда с теб
Дори когато мрачната нощ настъпи
Аз ще бъда в сънищата ти
Ще накарам целия ти страх да изчезне 

Стоейки на ръба на зората
Денят бързо отминава
Сърцето ми, което страда по теб
Вече не ме притеснява 

Ти ще бъдеш добре
Като изгряваща звезда
Виждаш ли звездната светлина? 

**В същия ден, по същото време
Аз ще бъда там
Така че защо не останеш
Моля те, не си отивай

*Аз ще бъда с теб
Дори когато мрачната нощ настъпи
Аз ще бъда в сънищата ти
Ще накарам целия ти страх да изчезне 

***Ти намери любов
Ти имаш любов 
Аз безкрайно ще вървя
Близо до теб
Аз ще се върна 

Аз ти обещавам вечността 
Не е нужно да го доказвам
Времето се накланя на една страна
И се връща назад
Просто спри, уу

Самотата и копнежът
Трудно е да ги избегнеш
Но аз съм тук, не се страхувай 

Това не е лъжа
Ти ще сияеш ярко
Аз виждам светлината в края 

**В същия ден, по същото време
Аз ще бъда там
Така че защо не останеш
Моля те, не си отивай

*Аз ще бъда с теб
Дори когато мрачната нощ настъпи
Аз ще бъда в сънищата ти
Ще накарам целия ти страх да изчезне 

***Ти намери любов
Ти имаш любов 
Аз безкрайно ще вървя
Близо до теб
Аз ще се върна 






Няма коментари:

Публикуване на коментар