вторник, 21 април 2020 г.

Zion.T- I Just Want To Stay With You (The King: Eternal Monarch OST) Бг Превод



Аз просто искам да остана с теб
В това време, където никой друг не съществува
Студеният вятър се опитва да ни раздели
Ние отново трябва да се изправим срещу дългата нощ 

Само ако можех да те виждам в сънищата си
Нямаше да имам нищо против да заспивам

*Дори и да не може да трае вечно
Дори и да не си спомняме един за друг
Ние ще се срещнем отново като съдба

**Дори и да трябва да си кажем сбогом
Моля те, цени и помни
Нашите чувства един към друг
Аз просто искам да остана с теб

Когато бях изморен, ти топло ме държеше в обятията си
С твоето докосване, което беше топло като пролетта 
Постоянно се плаша, страхувам се
Затова аз чакам теб, която си толкова далече

*Дори и да не може да трае вечно
Дори и да не си спомняме един за друг
Ние ще се срещнем отново като съдба

**Дори и да трябва да си кажем сбогом
Моля те, цени и помни
Нашите чувства един към друг
Аз просто искам да остана с теб

През всички онези самотни нощи
През това време, аз ти писах
Но ги изтрих една по една
И останаха единствено думите

Аз просто искам да остана с теб
Не искам да те изгубя

*Дори и да не може да трае вечно
Дори и да не си спомняме един за друг
Ние ще се срещнем отново като съдба

**Дори и да трябва да си кажем сбогом
Моля те, цени и помни
Нашите чувства един към друг
Аз просто искам да остана с теб






Няма коментари:

Публикуване на коментар