събота, 6 юни 2020 г.

TWICE- More & More Бг Превод



Знам, че го искам
Повече няма да се опитвам да ти угодя
Защото аз го заслужавам, заслужавам го
Дори и да спреш да ме харесваш за момент, аз няма да се тревожа
Защото аз те познавам, познавам те 

Дори да се опитваш да избягваш погледа ми
Дори да се опитваш да скриеш чувствата си
Дори да се опитваш да избягаш от мен, не-не
Когато отново отвориш очите си
Когато започнеш да мислиш за мен
Ти отново ще бъдеш мой 

*Ти ще кажеш още още още още още и още
Няма да можеш да спреш, още още още и още
Така че още веднъж
Аз искам да имам още още още още още и още
Не искам да спирам, още още още и още
Така че още веднъж

**Не мога да спра
Още и още
Така че още веднъж
Не искам да спирам
Още и още
Така че още веднъж

Усещаш ли ме
Вярваш ли, че ти си отреден за ме
Единствено за мен, единствено за мен
Не е нужно да изричам тези сантиментални неща
Защото ти ме познаваш, познаваш ме

Дори и да продължиш да запушваш ушите си
Дори и да ме отблъскваш
Дори и да се отдалечаваш от мен (Надалече), не-не
Когато те извикам отново
Когато чуеш гласа ми
Ти отново ще бъдеш мой
Да, още веднъж

*Ти ще кажеш още още още още още и още
Няма да можеш да спреш, още още още и още
Така че още веднъж
Аз искам да имам още още още още още и още
Не искам да спирам, още още още и още
Така че още веднъж

**Не мога да спра
Още и още
Така че още веднъж
Не искам да спирам
Още и още
Така че още веднъж

Аз съм естествено егоистична, съжалявам ако не знаеш това
Нека първо ти се извиня, защото те желая все повече и повече
Не ми е нужно мнението ти, аз ще открадна сърцето ти
Ти ще се влюбиш в мен, не можеш да кажеш не-не
Днес със сигурност, аз съм като улична котка на лов
Аз съм тук, за да те хвана, само почакай
Не се отдалечавай много, ела при мен отново, ела-ела
Да, още веднъж

**Не мога да спра
Още и още
Така че още веднъж
Не искам да спирам
Още и още
Така че още веднъж






Няма коментари:

Публикуване на коментар