събота, 6 юни 2020 г.

TXT- PUMA Бг Превод



*На запад, на изток
Не знам накъде, накъде да поема
Тази вечер, ние потегляме, един звук в тихата нощ
В мрака, вратата се отваря
Кой ще ме спре? Никой
На запад, на изток
Вече няма никакво значение 

Горещо, горещо, горещо, горещо е, краката ми са обгорели, горещо е
Гледам, чувствам, дишам, сънувам
За света, за който мечтая 

Под най-величественото нощно небе в живота ми
Краката ми вече тичат с всички сили
Към зелената светлина пред очите ми
Нищи, нищо не ме плаши

Те дойдоха, опитват се да хванат гърба ми
Не трябва да позволя да бъда хванат никога
Те дойдоха, опитват се да хванат приятелите ми
Сред тази гъста мъгла

Тук навсякъде е пълен мрак (Идва)
Сред напрежението
Всичко, което чувам е
Бум, бум, бум
Трябва да тичам

**Но аз се чувствам щастлив някак си
Никога преди не съм се чувствал по този начин
Изправен съм пред свободата за първи път сега

***Чувствам щастлив някак си
Моят избор е моя лидер
Аз сам вярвам в себе си

****Сърцето ми бие като луди и трепти
За първи път виждам кръвта си
Да се разпростира малко по малко
Тази кръв ме кара да продължавам да тичам, тичам

След като избягах от зоологическата градина
Светът, в който попаднах, е непознат за мен
Не съм добре дошъл никъде
Всеки ден е надпревара, краката ми са моите спасители

Нощем, в лицето на луната
Аз виждам образа на майка ми, за която копнеех
С натежало от мъка сърце
Аз правя своята втора бебешка стъпка

Прекалено съм млад, за да бъда сам
Този свят е джунгла пълна с воини
Мерникът се прицелва във врата ти
Хиляди очи влизат в интернет
Внимавай, враговете ти ще бъдат навсякъде
"Колко време ще ми отнеме да постигна мечтата си?"
Само изстрели кънтят в отговор на този въпрос
Отново, аз тичам, за да мога да продължа да дишам

**Но аз се чувствам щастлив някак си
Никога преди не съм се чувствал по този начин
Изправен съм пред свободата за първи път сега

***Чувствам щастлив някак си
Моят избор е моя лидер
Аз сам вярвам в себе си

****Сърцето ми бие като луди и трепти
За първи път виждам кръвта си
Да се разпростира малко по малко
Тази кръв ме кара да продължавам да тичам, тичам

*На запад, на изток
Не знам накъде, накъде да поема
Тази вечер, ние потегляме, един звук в тихата нощ
В мрака, вратата се отваря
Кой ще ме спре? Никой
На запад, на изток
Вече няма никакво значение 






Няма коментари:

Публикуване на коментар