понеделник, 30 юли 2012 г.

2ne1- I Don't Care Бг Превод



             
Хей плейбой,време е
и твоето време изтече
Трябваше да го направя за моите момичета,знаеш ли?
Понякога трябва да се правиш,че не ти пука.
Това е единственият начин,по който вие момчетата се учите

Никога няма да забравя червилото по яката ти
Всеки ден телефона ти е винаги изключен
Изглежда никога няма да се промениш

Тези така наречени "приятелки"
Не мисли за мен по същия начин,няма да ти се размине
Сега всичко зависи от теб,аз го преживях
Наистина те обичах някога

От време на време се напиваш и ми се обаждаш
Сега е 5:30 сутринта
И отново казваш името на друго момиче

*Не ми пука.Ще спре да ме интересува
къде си и какво правиш
Вече няма значение.Ще се махна от пътя ти
Сега не идвай при мен да ме молиш и плачеш

**Защото не ми пука
не ми пука
Защото не ми пука
не ми пука
Момче,не ми пука

Заглеждаш други момичета
Такъв си глупак
Всеки ден сваляш пръстена си и тайно ходиш на среща
Не издържам повече

Приятелите ми мислят,че наистина си безполезен
Дори отиде при приятелите си за помощ
Но предпочитам да го запазим просто,аз те преживях
Вярвах,че си моята любов

Днес каза,че пак ще си зает.Помислих си,
че може би трябва да се обадя,но
също чух гласа на момиче при теб

*Не ми пука.Ще спре да ме интересува
къде си и какво правиш
Вече няма значение.Ще се махна от пътя ти
Сега не идвай при мен да ме молиш и плачеш

**Защото не ми пука
не ми пука
Защото не ми пука
не ми пука
Момче,не ми пука

Помня как плачех до зори заради теб, момче
Съжалявам повече всеки път мислейки за теб,
сърцето ми бе прекалено добро момче

Прекалено съм ценна,за да бъда прахосана
и прекалено скучна,за да бъда запазена
Трябваше да се отнасяш по-добре с мен преди,
защо не ме оставяш сега?

Правеше ме на глупачка с лъжите си хиляди пъти
След днес ще беда лошо момиче,
което кара мъжете да плачат
Сега без да роня сълзи ти се присмивам
В играта на любовта ти си губещ
Падни на колене и се разкай за грешките си
или незабавно изчезни от погледа ми

Сега, пляскайте на това

*Не ми пука.Ще спре да ме интересува
къде си и какво правиш
Вече няма значение.Ще се махна от пътя ти
Сега не идвай при мен да ме молиш и плачеш

**Не,не ми пука
не ми пука
(Не,просто не ми пука)
Защото не ми пука
не ми пука
Момче не ми пука







Няма коментари:

Публикуване на коментар