вторник, 31 юли 2012 г.

CNBLUE- I'm A Loner Бг Превод


                                 ПРЕВОД

Аз съм самотник, аз съм самотник
Аз съм самотник, аз съм самотник

Погледни, погледни ме.Погледни право в очите ми
Погледни това, вече гледаш другаде
Check it 1, 2, 3, гледаш стрелките на часовника
Дори да не го казваш, знам че имаш друг

Тези дни се срещаш с някой друг
Сега дори не ми се обаждаш първа
Напоследък, когато си с мен,ден или 
секунда,ти само гледаш към небето

Знам, че ми се присмиваш
Разстоянието,което вече е между нас е по-широко
и по-далече и от това на непознати

O, скъпа

*Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Тъжен от любов
 Ронещ сълзи от любов

**Тъжен, тъжен, тъжен, тъжен,
тъжен, тъжен, тъжен вечерта
Сърцето ме боли
О ни ни ни ни никой не знае
Как се чувствам
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 нощи
Се утешавам, прекарвайки много нощи буден

"Имам някой други, не те искам"
Ако просто ми беше казала това честно,
тогава нямаше да те мразя до смърт
Check it 1, 2, 3
Спомняйки си думите ти,те
всички бяха глупави лъжи

O, скъпа

*Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Тъжен от любов
 Ронещ сълзи от любов

**Тъжен, тъжен, тъжен, тъжен,
тъжен, тъжен, тъжен вечерта
Сърцето ме боли
О ни ни ни ни никой не знае
Как се чувствам
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 нощи
Се утешавам, прекарвайки много нощи буден

Любовта върви, любовта си отива
Един човек и една любов
Всичко, на което бях свикнал

Трябва да те забравя,когато тази нощ отмине
Точно така,дори да е насила трябва да те забравя
Трябва да го направя,защото ти ме изостави
Изчезна, изчезна, любовта ми изчезна

*Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Дари дири дара ду
Аз съм самотник, аз съм самотник
Самотник наранен от любов и от чакането за любов

**Тъжен, тъжен, тъжен, тъжен,
тъжен, тъжен, тъжен вечерта
Искам това да е сън
О ни ни ни ни никой не знае
Никой не ме познава
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 нощи
Плача, прекарвайки много нощи буден




Няма коментари:

Публикуване на коментар