вторник, 31 юли 2012 г.

SS501- Love Ya Бг Превод



                           ПРЕВОД

Да

Ето ни отново
Познайте кой се върна...
Хайде!

Всичко това е за теб
Ще те мразя,но те обичам
така че какво мога да направя?

Сега
Слушай!

*Боли,когато те погледна,дъхът ми спира
Сега хвани ръцете ми
Той не те обича,тогава защо?
Защо,не разбираш ли, скъпа, позволи 
ми да те обичам, обичам, обичам

**Направи магията ми,направи тази 
магия,може да е толкова перфектно
Не може да съм дори аз,ако се 
изправя срещу желанията на света
Няма да стане ако не си ти, скъпа,
позволи ми да те обичам, обичам, обичам

Чаках търпеливо.Съжалявам,
но искрено очаквах с нетърпение
вашата любов,която веднъж ме 
отблъсна,да завърши жестоко

Забрави за него,заличи го
И без това не се разбираше със теб
Така че,скъпа, няма ли да дойдеш при мен?
Ще те направя,направя щастлива

*Боли,когато те погледна,дъхът ми спира
Сега хвани ръцете ми
Той не те обича,тогава защо?
Защо,не разбираш ли,скъпа, позволи 
ми да те обичам, обичам, обичам

**Направи магията ми,направи тази 
магия,може да е толкова перфектно
Не може да съм дори аз,ако се 
изправя срещу желанията на света
Няма да стане ако не си ти,скъпа, 
позволи ми да те обичам, обичам, обичам

Отначало исках да си щастлива
исках го дори когато беше с него
За мен,да зная,че можеш да си 
щастлива без мен беше достатъчно

Но виждам стичащите се сълзи и тъгата ти
Не мога да се сдържам повече,
изтощен съм,полудявам
Не мога да се откажа,трябва 
да те имам,това е нашата съдба

*Боли,когато те погледна,дъхът ми спира
Сега хвани ръцете ми
Той не те обича,тогава защо?
Защо,не разбираш ли,скъпа, позволи 
ми да те обичам, обичам, обичам

**Направи магията ми,направи тази 
магия,може да е толкова перфектно
Не може да съм дори аз,ако се 
изправя срещу желанията на света
Няма да стане ако не си ти,скъпа, 
позволи ми да те обичам, обичам, обичам

Скъпа 
позволи ми да те обичам, обичам, обичам

Как може да не знаеш и 
защо трябва да е точно той?
Не издържам да гледам вашата 
така наречена болезнена любов

Заличи погрешната любов,оставила белег в сърцето ти
Изхвърли я,моля те.Аз ще те спася от болката

Когато сълзите ти се стичат тихо и безсмислено
Сърцето ми се къса,мога да прекося морето

Довери ми се,заклевам се в небесата,
любовта ни ще ни е последна

*Боли,когато те погледна,дъхът ми спира
Сега хвани ръцете ми
Той не те обича,тогава защо?
Защо,не разбираш ли,скъпа, позволи 
ми да те обичам, обичам, обичам

**Направи магията ми,направи тази 
магия,може да е толкова перфектно
Не може да съм дори аз,ако се 
изправя срещу желанията на света
Няма да стане ако не си ти,скъпа, 
позволи ми да те обичам, обичам, обичам

Позволи ми да те обичам, обичам, обичам, скъпа

                                                          



Няма коментари:

Публикуване на коментар