вторник, 31 юли 2012 г.

Super Junior- Happiness Бг Превод



Дори веднъж не те забравих
Мислих само за теб
Ами ти?
Забравили ме?
Сълзи падат от очите ми,защото се чувствам предаден

Мислех да те намеря
Аз,аз наистина не знам
В моите очи ти си единствената на света
Аз съм тук за теб

Нямам какво да кажа,
освен,че не мога до продължа напред
Нямам сълзи и чувства
Погледни ме,докато стоя пред теб
Аз,който живея само за теб

*Дойде времето да се срещнем
Ти стоиш плачеща пред мен,но
аз избърсах сълзите ти и след това държах ръката ти
Ще те направя щастлива

**С очите си копнея за теб
В сърцето си намерих те
Виждам светлината,коятo ме осветява
Не мога да се откажа от вечното щастие
Можеш ли да ме видиш?
Викни името ми,до теб 
ще остана,обичам те
Нека бъдем заедно завинаги

Дори веднъж не те забравих
Мислих само за теб
Ами ти?
Забрави ли ме?
Сълзи падат от очите ми,защото се чувствам предаден

*Дойде времето да се срещнем
Ти стоиш плачеща пред мен,но
аз избърсах сълзите ти и след това държах ръката ти
Ще те направя щастлива

**С очите си копнея за теб
В сърцето си намерих те
Виждам светлината,коятo ме осветява
Не мога да се откажа от вечното щастие
Можеш ли да ме видиш?
Викни името ми,до теб 
ще остана,обичам те
Нека бъдем заедно завинаги

Щастието,което пойните птици дават
е винаги близо до нас
С очите си копнея за теб
В сърцето си намерих те

*Виждам светлината,коятo ме осветява
Не мога да се откажа от вечното щастие
Можеш ли да ме видиш?
Извикай името ми

**Отвори сърцето си
и виж,че винаги съм пред теб
Викни името ми,до теб 
ще остана,обичам те
Нека бъдем заедно завинаги










Няма коментари:

Публикуване на коментар