вторник, 31 юли 2012 г.

Super Junior- A Man In Love Бг Превод



Сега,песен,която е за теб от мен
Това е моята любов към нея,заради нейното обаяние
Ела при мен,вземи ме без никакви звуци
До нея не мога да спра музиката

Моята изповед
В момента,в който отворя очите 
си сутрин, искам да те видя
Човекът,който ме събуди от дълбокия ми сън

Когато стоя пред нея се смайвам
Не мога да кажа и дума,защото 
дори не мога да дишам правилно

*Лъскавата ти коса
Пръстите ти
Дори устните ти,с тази светла усмивка
Цветовете и,с които никой не може да се мери
Влюбих се силно в тях

**Прическата ти
Погледът ти
Дори уникалният ти начин на говорене
Бяха предостатъчни
Да преобърнат живота ми

Точно сега
Вървя напред към теб
Няма нищо,което да застане на пътя ми сега
Или ще стана нейният един и единствен или
ще открадна сърцето и

Възможностите продължават да се въртят около устата ми
(Моята изповед)
Сърцето ми,което полудява
(Ти знаеш)
Никой не знае
Дори моето пресъхнало гърло

*Погледът ти
Стремежът ти
Дори песните,които обичаш да слушаш
Всичко свързано с теб,започва да ме интересува

**Слабостите ти
Болката ти
Сега станаха мои
Щастлив съм,че мога да споделя тъгата ти

Толкова съм глупав
Нямам дори смелостта
Да ти кажа какво чувствам

Искам да бъда свободен
Чакам да дойде денят,
в който ще мога да застана пред теб

 Гледам лицето ти
Слагам ръце около рамото ти
Усещам горящите ми устни
Няма нужда да изразявам нищо
Няма нужда от думи

Димната мъгла обгърна всичко
Не мога да се събудя,всичко беше сън
Сън
Не знам наистина,но това е което казват хората
Трябва да събера смелост,за по-добър резултат
Искам ти да бъдеш моята безценна половина,
с която мога да споделям мечтите си
В моята любов

Скъпа ,не оставяй моята любов,защото искам
 да ти покажа целия път на любовта ми
Сърцето ме боли
Тялото ми се обезводнява
Ожаднявам
Дай ми вода

Не мога повече да продължавам с тази съдба,
която погребах в сърцето си
Сърцето ме боли
Тялото ми се обезводнява
Ожаднявам
Дай ми вода

*Лъскавата ти коса
Пръстите ти
Дори устните ти,с тази светла усмивка
Цветовете и,с които никой не може да се мери
Влюбих се силно в тях

**Прическата ти
Погледът ти
Дори уникалният ти начин на говорене
Бяха предостатъчни
Да преобърнат живота ми







Няма коментари:

Публикуване на коментар