вторник, 31 юли 2012 г.

Super Junior- Miracle Бг Превод



Животът не може да стане по-хубав 
Досега времето без теб в живота ми,беше пълно с мрак
[ Без теб, скъпа]
Но откакто те срещнах,животът ми е като сън
[Скъпа]

Когато те видях за първи път
[За първи път]
Чудо
Усетих чудото,това беше ти

*Животът не може да стане по-хубав
Ще те държа в ръцете си и ще летим
Ще летим към синята луна
Ще те целуна докато спиш

**Животът не може да стане по-хубав
Отвори сърцето си
Хвани ръката ми
Животът не може да стане по-хубав

Ти промени обикновения ми живот
[Ваканция]
И всички хора на света изглеждат щастливи
[Искам да ти благодаря, скъпа]

Когато те видях за първи път
[За първи път]
Чудо [Чудо]
Усетих чудото,това беше ти

*Животът не може да стане по-хубав
Ще те държа в ръцете си и ще летим
Ще летим към синята луна
Ще те целуна докато спиш

**Животът не може да стане по-хубав
Отвори сърцето си
Хвани ръката ми

Това,което искам е
Обещание,че ще бъдем заедно завинаги
Дори да се преродя
пак ще се влюбя в теб

Когато те видях за първи път
[За първи път]
Чудо [Чудо]
Обичам те, скъпа и никога няма да спра

*Животът не може да стане по-хубав
Ще те държа в ръцете си и ще летим
Ще летим към синята луна
Ще те целуна докато спиш

**Животът не може да стане по-хубав
Отвори сърцето си
Хвани ръката ми

*Животът не може да стане по-хубав
Ще те държа в ръцете си и ще летим
Ще летим към синята луна
Ще те целуна докато спиш

**Животът не може да стане по-хубав
Отвори сърцето си
Хвани ръката ми
Животът не може да стане по-хубав










Няма коментари:

Публикуване на коментар