четвъртък, 30 август 2012 г.

Big Bang- Love Dust Бг Превод



                                   ПРЕВОД

Моят приятел говореше за теб
Когато каза, че изглеждаш добре, 
се ядосах без да има никакъв смисъл
Може би все още исках да страдаш заради мен

Напоследък, без да осъзнавам какво правя, 
аз пея песента, която слушахме заедно
В подобни дни, когато съм заключен в стари спомени
В нощите, когато ми липсваш без причина

Тогава бях прекалено млад
Любовта беше трудна за мен, 
за това се опитах да те избегна
Бях под голямо напрежение и за това бях нещастен
За това в последствие те разплаках

*Когато днешният ден отмине, ти ще 
изчезнеш като прах- какво е любов?
Когато съм тъжен, сълзите ми са 
като дим, като танцуващ дим

**Утрешният ден ще започне все едно 
нищо не се е случило и аз ще те забравя
Аз просто ще остана тук и ще се усмихвам, 
докато се моля ти да си щастлива

Помниш ли деня, в който се срещнахме за първи път?
Невинни усмивки пълни с Sauvignon Blanc
Моята покорност към теб без никаква причина
Сериозните конфликти, които 
понякога се пораждаха между нас 
Помниш ли, когато раздялата се превърна в 
наша съдба- в реалност, в моят последен гняв

Чувам истории по радиото, с които се съгласявам
В момента се чувствам по абсолютно същия начин
Чудя се, дали ти си изпратила тези истории, докато съм спал
Времето минава толкова бързо, чудя се, дали си добре


Тогава бях прекалено млад
Любовта беше трудна за мен, 
за това се опитах да  избягам

В последствие бях под прекалено голямо 
напрежение и за това станах нещастен
Независимо че сега е прекалено късно


*Когато днешният ден отмине, ти ще 
изчезнеш като прах- какво е любов?
Когато съм тъжен, сълзите ми са 
като дим, като танцуващ дим

**Утрешният ден ще започне все едно 
нищо не се е случило и аз ще те забравя
Аз просто ще остана тук и ще се усмихвам, 
докато се моля ти да си щастлива

Ако някога случайно се срещнем на улицата
Надявам се, че ще изглеждаме щастливи и
ще се усмихваме, и двамата с различни хора
Сбогом


*Когато днешният ден отмине, ти ще 
изчезнеш като прах- какво е любов?
Когато съм тъжен, сълзите ми са 
като дим, като танцуващ дим

**Утрешният ден ще започне все едно 
нищо не се е случило и аз ще те забравя
Аз просто ще остана тук и ще се усмихвам, 
докато се моля ти да си щастлива







Няма коментари:

Публикуване на коментар