сряда, 29 август 2012 г.

Big Bang- Monster Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Мина много време откакто се срещнахме за последен път
Изглеждаш добре
Станала си още по-красива, в моите очи ти винаги си красива 

Но днес изглеждаш малко по-различна
Особено отношението ти към мен, държиш се малко студено
Очите ти, които гледат към мен са пълни със съжаление
Пред теб аз изглеждам нищожен

Опитах се да се чувствам добре, опитах се да сменя темата
Независимо, че имах толкова много въпроси към теб
Ти ме прекъсна на секундата
Дългата ти коса, която се вееше, удари и се плъзна по бузата ми
Ти ми обърна гръб и си тръгна
Прекалено нелепо ли ще е, ако сега се опитам да те спра

Нищо не ми идва на ум
Треперейки ти правиш една крачка напред и две крачки назад
Казваш, че сега те плаша
Ти си като луна, която ме подлудява

*Обичам те, скъпа, аз не съм чудовище
Знаеш какъв бях преди
С течение на времето, всичко ще изчезне
Тога ще разбереш, скъпа
Нуждая се от теб, скъпа, аз не съм чудовище
Познаваш ме, за това не ме оставяй по този начин
Ако изхвърлиш от живота си, аз ще умра
Аз не съм чудовище

Независимо какво се случи, нека бъдем заедно завинаги
Когато сме тъжни, когато сме весели, 
нека да останем заедно да самия край
Не говори за утрешния ден
Хайде да се обичаме, сякаш днешният ден е последен

Животът без теб е като затвор за мен
Ако изчезнеш от този свят, ще полудея
Твоето съществуване е хронично заболяване, повтаряща се болка
Ти завинаги си запечатана в сърцето ми

Всички хора на този свят са ми обърнали гръб
Ъгълчетата на очите ми са извити
Най-голямата болка за мен е 
фактът, че ти стана същата като тях


*Обичам те, скъпа, аз не съм чудовище
Знаеш какъв бях преди
С течение на времето, всичко ще изчезне
Тога ще разбереш, скъпа
Нуждая се от теб, скъпа, аз не съм чудовище
Познаваш ме, за това не ме оставяй по този начин
Ако изхвърлиш от живота си, аз ще умра
Аз не съм чудовище


Не си отивай (х3), не ме оставяй
Не го прави (х3), ти не правиш такива неща
Отдалечавайки се един от друг, любовта ни се разпада

Не ме търси (х3), не се опитвай да ме намериш
Последният (х3) път, когато ме погледнеш- запомни го
Не ме забравяй


*Обичам те, скъпа, аз не съм чудовище
Знаеш какъв бях преди
С течение на времето, всичко ще изчезне
Тога ще разбереш, скъпа
Нуждая се от теб, скъпа, аз не съм чудовище
Познаваш ме, за това не ме оставяй по този начин
Ако изхвърлиш от живота си, аз ще умра
Аз не съм чудовище


Мисля, че съм болен (х2)
Мисля, че съм болен (х2)







Няма коментари:

Публикуване на коментар