събота, 25 август 2012 г.

Huh Gak- I Can’t Say Anything Else But I Want To Die Бг Превод



                                 ПРЕВОД

Викам те в съзнанието си
Помня, дори и най-дългите моменти
Днес отново, ако само можех да видя гърба ти
Само за момент

*Не мога да кажа нищо друго 
освен, че искам да умра
Не мога да продължа да живея без теб
Единствено чакам да се върнеш
Сега не си тук, но
Моля те, липсваш ми толкова много, обичам те

Аз съм глупак- не мога да се откажа от теб
Дъхът ми спира, полудявам
Цяла нощ се опитвам да те изпъдя от съзнанието си
Но пак...

*Не мога да кажа нищо друго 
освен, че искам да умра
Не мога да продължа да живея без теб
Единствено чакам да се върнеш
Сега не си тук, но
Моля те, липсваш ми толкова много

Липсваш ми до смърт
Ако само небесата можеха да те върнат при мен

Дори да умра, не мога да си 
тръгна, не мога да те оставя
О не, не, не, какво съм аз?
Дори да умра, не мога да си 
тръгна, обичам те
Не ме оставяй тук
Моля те, моля те, моля те- обичам те






Няма коментари:

Публикуване на коментар