събота, 25 август 2012 г.

Huh Gak- I Miss You Бг Превод



                                ПРЕВОД

Отново стоя на улицата и вдишвам аромата ти
Спомените ни са навсякъде по тази улица
Сълзите ми се стичат безспирно
Викам силно към теб
Без да ме е грижа, че се излагам

*Липсваш ми толкова много- мразя раздялата
Връщам се назад една крачка, две крачки
И искам отново да те намеря
Къде си сега?
Липсваш ми толкова много

Няма и едно малко парченце лъжа 
в сърцето ти, което съм ти дал
Не съжалявам за нищо от дните, когато се обичахме
Не знаех едно нещо, колко болезнено ще бъде това
Наистина боли толкова много- до смърт
Какво да правя, липсваш ми

 *Липсваш ми толкова много- мразя раздялата
Връщам се назад една крачка, две крачки
И искам отново да те намеря
Къде си сега?
Липсваш ми толкова много

Спомените, които са сякаш на една ръка разстояние
Спомените, които сега се отдалечават се повече и повече
Обичаше ли ме? Някога ще си спомниш ли за мен?

Това, което падна в онази нощ не бяха сълзите ми
Просто не ми харесва, не харесвам себе си
За това казах, че ще си тръгна, но това беше лъжа
Искам да погледна в очите ти и да ти кажа
Обичам ти, обичам те


*Липсваш ми толкова много- мразя раздялата
Връщам се назад една крачка, две крачки
И искам отново да те намеря
Къде си сега?
Липсваш ми толкова много








Няма коментари:

Публикуване на коментар