сряда, 22 август 2012 г.

Kara- Pandora Бг Превод



                                   ПРЕВОД


Високо и по-високо
Високо и по-високо
Не може да бъде скрито, в очите ти блещука светлина
Сърцето ми бие в странен ритъм
Неприлични звуци на дишане
предизвикват усещане за докосване

Crush, crush, crush, crush
Просто спри за момент
Погледни ме право в очите
Ще ти разкрия тайната, която криех до сега, ето я
Хвани сърцето ми и го почувствай

*Близо до теб, близо до теб
Ще ти дам всичко от себе си
Виждаш ли ме
Близо до мен, близо до мен
Вземи ме

**Високо и по-високо (x3)

Това не е краят
Ти все още не знаеш
Все още не съм ти показала, не съм
ти показала и половината от себе си
Прегърни тайната, която е скрита в сърцето ми

Crush, crush, crush, crush
Не ме оставяй, заради неоснователните предрасъдъци
Не изпускай ръцете ми, заради прибързани преценки
Сега, опитай се да разбереш
всичко за мен и го почувствай

*Близо до теб, близо до теб
Ще ти дам всичко от себе си
Виждаш ли ме
Близо до мен, близо до мен
Вземи ме

**Високо и по-високо (x3)

Видя ли, добре, това е достатъчно
Има ли нещо по-хубаво, което мога да направя
Приближавам се към теб, хайде
Приближи се, ела малко по-близо до мен
Стрес... Не можеш да го направиш,
дори и да имаш всичко необходимо
Какво очакваш да стане следващия път
Какво ще те накара да го направиш
Времето отминава с тиктакането на часовника

Чаках много дълго време и се
надявах, че ти ще дойдеш тук
Късметлия си, че ме имаш, почувствай го

*Близо до теб, близо до теб
Ще ти дам всичко от себе си
Виждаш ли ме
Близо до мен, близо до мен
Вземи ме

**Високо и по-високо (x3)





                                                                  

Няма коментари:

Публикуване на коментар