петък, 31 август 2012 г.

Kim Bo Kyung- Surprised (Arang And The Magistrate OST) Бг Превод




                                       ПРЕВОД

Изненадвам се, всеки ден се 
изненадвам от промененото ми Аз
Напоследък всеки ден е толкова различен
Не знам, аз също не знае, за що треперя без причина
Аз просто не спирам да се смея- 
защо се превърнах в такава глупачка?

*Виждам единствено теб- и ти ли си като мен?
Може би съм изтърпяла да мине толкова 
много време, за да те срещна сега 

Моя любов, остани до мен
Сбогувай се със студените и самотни дни
Моя любов, ти, който ме спаси

Знаеш ли, знаеш ли, че се чувствам така?
Ако ме видиш, вероятно ще се усмихнеш и ще се засмееш
Сърцето ми е пълно с пролет и с любов към теб
Тя се разнася из стаята ми и ме опиянява


*Виждам единствено теб- и ти ли си като мен?
Може би съм изтърпяла да мине толкова 
много време, за да те срещна сега 

Моя любов, остани до мен
Сбогувай се със студените и самотни дни

Ти, човекът, на когото съм толкова 
благодарна, че ме спаси

Виждам единствено теб- и ти ли си като мен?
Спирам на място и затварям очите си
и мисля за теб, докато се унасям в съня си

Моя любов, остани до мен
Не променяй нищо в себе си
Остани такъв, какъвто си сега




Няма коментари:

Публикуване на коментар