събота, 1 септември 2012 г.

G.Na- Tell Me Now (The Thousandth Man OST) Бг Превод



                           ПРЕВОД

Добре съм без теб
Ще бъда добре без теб
Понякога се срещам с приятелките си
за по питие и дори се усмихвам

Има много хубави страни на това да си сам
Няма нужда да се издокарвам, няма 
нужда да чакам да ми се обадиш
Няма нужда да страдам заради теб

*Ден след ден, времето отминава
Но защо започвам да мисля за теб
дори повече от преди, скъпи?

**Независимо, че се разделихме, 
предполагам, че това не е краят
Независимо, че боли, предполагам, 
че това не е краят
Не знаех, че спомените, които ми 
остави са толкова трудни за забравяне
Да ти се обадя ли сега?
Да те помоля ли да дойдеш при мен сега?
Какво да направя? Какво да направя? 
Ти не можеш да се върнеш, а аз 
полудявам, какво да направя?
Кажи ми сега, кажи ми сега

*Ден след ден, времето отминава
Но защо започвам да мисля за теб
дори повече от преди, скъпи?

**Независимо, че се разделихме, 
предполагам, че това не е краят
Независимо, че боли, предполагам, 
че това не е краят
Не знаех, че спомените, които ми 
остави са толкова трудни за забравяне
Да ти се обадя ли сега?
Да те помоля ли да дойдеш при мен сега?
Какво да направя? Какво да направя? 
Ти не можеш да се върнеш, а аз 
полудявам, какво да направя?
Кажи ми сега, кажи ми сега

Ти, жестока любов
Ти ме измъчваш
Ти, независимо дали се обичаме или 
се разделяме, ти ме нараняваш
Просто ми кажи сега, кажи ми сега
Кажи ми, че можем да бъдем заедно


Независимо, че се разделихме, 
предполагам, че това не е краят
Независимо, че боли, предполагам, 
че това не е краят
Какво да направя? Какво да направя? 
Ти не можеш да се върнеш, а аз 
полудявам, какво да направя?
Кажи ми сега, кажи ми сега




Няма коментари:

Публикуване на коментар